Vekt etter fødsel!

Nå er det to og en halv uke siden fødsel, og jeg har gått ned 17 kg, som var det jeg la på meg i svangerskapet. Veldig glad for det! :) Men vil ned 15kg til da, med tid og stunder ;-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app
 
Jeg har "desverre" ikke vekt hjemme, så er spent den dagen jeg reiser på besøk til mamma eller noen andre med vekt :) Rekner med jeg ikke er så langt unna startsvekten, siden jeg la på meg bare knappe 8 kg :) De enorme melkejura som jeg har fått, veier sikkert sitt :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jøss virker jo som kiloene raser av dere alle sammen. Krysser fingrene for at jeg er like heldig, men har mine tvil ;)
 
Jeg la på meg 17kg, te alles store overraskelse siden jeg alltid har vært altfor tynn og ikke klart å legge på meg :p Gikk heller ikke opp før rundt 5 mnd, men hadde gått ned 10kg etter 13 dager :) Så krysser fingrene for at de siste 7 blir sittende :D Føler meg så rar når jeg absolutt ikke vil gå mere ned i vekt, når alle vil gå ned i vekt etter fødsel :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Jeg har ikke veid meg ennå, har fortsatt litt vann i kroppen og magen er fortsatt ikke gått ned selv om jeg kunne endelig begynne med magebeltet i går og det hjelper mye! Jeg gikk opp fra ca 60kg til 84kg så jeg kan ikke regne med å miste alt uten trening og en god stund med sunn kost;) Bare kjipt å fortsatt ikke passe mine gamle bukser:mad:
 
Jeg har ikke veid meg ennå, har fortsatt litt vann i kroppen og magen er fortsatt ikke gått ned selv om jeg kunne endelig begynne med magebeltet i går og det hjelper mye! Jeg gikk opp fra ca 60kg til 84kg så jeg kan ikke regne med å miste alt uten trening og en god stund med sunn kost;) Bare kjipt å fortsatt ikke passe mine gamle bukser:mad:
Kjenner til den; gikk opp fra 70 til 94 kg. Mye vann har blitt borte og jeg kan bøye meg igjen :D Jeg orker ikke stresse med vekten. Magen har naturligvis nok med å trekke sammen livmor på dag 3 og jeg orker ikke tenke tanken på vektreduksjon før jeg er godt i gang med rutine og trilleturer. Har mer enn nok med løpske barseltårer for alt mulig annet :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
9 dager etter fødsel og -1 kg fra startvekta :D går rette veien ;)
Har 10 kg fra før som jeg ønsker skal av nå :D :p
 
2dager siden fødsel og 7kg ned til nå. La på meg 14 så litt igjen.
Ernæringsfysiologen min sa til meg at det kan være lurt å tenke at den vekten man har 1 mnd etter fødsel skal man ha i ca 3 mnd og så sakte dette seg 5%mål fremover 3 og 3 mnd. Det var realistisk å få til samt at man da ikke får så mye avfallstoffer i melka.
Får se om jeg klarer å følge den planen!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fra 63 til 78 kg her... 1 uke siden fødsel og står nå på 69kg :)
 
Jammen!!! 52 kg, som var startsvekta mi- 1 uke etter fødsel! Da må det være lov å juble :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gikk ned 3 kg mens jeg vargravid, er nå minus 8 kg fra det jeg veide før jeg ble gravid.. Vil opp noen kilo nå :)
 
Fødte for ei uke siden i morgen, gikk opp 16kg, mista 8kg kjapt, la på meg 3 igjen 3 dager etter fødsel( havna opp av vann) håper det slipper snart.


Vår etterlengta skatt ventes 17mai<3
 
Jeg går alltid opp masse jeg... Så opp ca 20kg. 12,5 kg borte på 2 uker. 9,5 igjen. Erfaringen tilsier at de er seige! Så håper å være i nærheten av før vekte rundt juletider. Vil jo gjerne heller ha muskler enn lav vekt!
 
Gikk på vekten da vi kom hjem i går. Følte meg superfin med melkesprengte bryster og "flat" mage. Ja ja, ned 3 kg fra siste veiing før fødsel :p Har fortsatt vann igjen i kroppen, når vil det slippe tak?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har 7 kg igjen til å nå start vekten. Innen et år bør jeg være der. :p
 
Back
Topp