Vektøknings-tråd!

Sansa

Flørter med forumet

Hadde vært spennende å se hvordan vekten økte for de forskjellige her inne. Hvis folk ikke ønsker å oppgi vekt, går det jo an å bare skrive +antall kilo:) 

Uke 0: 54,5

Uke 12: 55

Uke 16: 56

Uke 18: 57,5

Uke 22: 58,5

Uke 23: 59,5

Uke 25: 60

(+5, 5 kilo til nå)

 
- 1kg hittils :(
 
Veide meg da jeg akkurat var 17 uker, og da veide jeg 0.8 kg mer enn da jeg ble gravid. Ikke værst, hehe ;)

Jeg gikk først ned 2 kg i begynnelsen, og har gått opp disse 2 + 0.8 kg. Men jeg hadde en del kg å ta av da. De to småknøttene ligger å suger til seg all næringen min visst, hihi. Er ikke noe bekymret for at jeg ikke har gått opp mer. De tar det de trenger og jeg har spist mer enn nok, hehe :-)
 
Har gådd ned 6 kg.. Lurer på når vekta ska begynne å øke for min del.
 
Jeg har også gått ned! Men bare noen hundre gram. Tenkte i første trimester at det ikke var så rart - var jo så mye dårlig. Men nå litt uti andre trimester synes jeg det bør øke litt snart....

Men magemålet (målt noen cm under navlen) har økt med fire cm :):):) Målt om morgenen/formiddagen.
 
-7.5.
 
Her er desverre ingen vektøkning, har gått med -8 kg til nå pga kvalme og oppkast. Var sånn sist også, da gikk ned 10 kg de første 4 mnd etter det gikk jeg opp 3 av dem fram til fødslen.
 
Gått ned 5kg.
Har ikke vært dårlig eller noe, tror bare jeg har beveget meg mer i sommer :)
 
gikk først ned 2 kg så har eg no gått opp 1 kg så er på 
- 1 kg til no.

(lagt på meg veldig mye dei andre sv.skapa, men ikkje før mellom uke 20 og 30)
 
-2 kg og er 17 uker på vei. Hadde det slik sist og men begynner nok snart nok å legge på meg ja. Kom i 5+ da jeg fødte sist!
 
Haha, ble visst mest en vektnedgangs-tråd dette;) Men det må jo være noen som går opp der ute også!
 
jeg er i uke 19 og har gått opp 4kg , i siste 2 ukene har magen min plutselig tutet ut :) og jeg føler meg som en hval :)
 
Uke 17+3 nå og har først gått ned 4 kilo, men har gått opp 1 kilo de siste 3 ukene, så nå begynner økingen for min del tror jeg :)
 
Ja da kan vel jeg hoppe inn og øke snittet litt med mine +8 kg ;-) Hehe! Spiste MYE første ukene, det eneste som hjalp mot kvalmen var å spise. Så gikk opp 5kg i første trimester! 3 kg til til nå, i uke 16, men har fått en hel del vann i kroppen, dette skyldes nok en kg eller to. Men nå er formen heldigvis bra, og jeg er kommet igang med trening igjen :-)
 


BABY010112 skrev:
jeg er i uke 19 og har gått opp 4kg , i siste 2 ukene har magen min plutselig tutet ut :) og jeg føler meg som en hval :)


håper det er sånn for meg og :D er i uke 17 , har startet å få mage nå, men vil at den skal vokse FORT så jeg kan få en stooor mage, å føle meg som en hval :) vil at folk skal se det på meg at jeg er gravid :D ikke bare at jeg har blitt litt rundere over magen ...

kanskje + 1 kg? veit ikke.. vil ikke veie meg.. heh.. kan gjør det når jeg skal på kontroller, er nok det :)
 
Er det flere som går ned i vekt enn opp??? Når jeg var ca 10uker haddejeg gått opp fra 62 til 64. Det skyldes nok dårlig kosthold og mangel på mosjon/trening. Har ikke noen vekt hjemme så vet ikke hva jeg veier nå, men tenker at det ikke er så mye mer. Alle klær passer fortsatt...
 
Back
Topp