Vektøkning

Jeg har gått ned, ca tre kilo...men jeg er sååååå kvalm, ville heller gått opp....[&:]

Har hadd lyst på mat heele tiden i d siste. mn har klart å la vær å spise så mye.. Lenge siden jeg har vært på vekta, så var litt spent i mårest, mn hadde faktisk gådd ned 0,5kg! Så jeg har vertfaill ikke gådd opp![:)]

jeg vil spise og spise...
er jeg antyding til sulten melder kvalmen seg med engang... uff uff...

jeg synes egentlig dette er litt traurig!

men kiloene er standby enda... heldigvis

Står på det samme vekta mi enda ja, heldigvis [:)] ...selv om den skulle vært lavere i utganspunktet...men får satse på at kg`ene renner av ved ammingen, gjorde det sist gang iallefall [8D] MEN skal passe vekten GODT under hele svangerskapet ja!

Har nok gått opp ca 0,5-1 kg.....har som mål og ikke gå opp like mye som forrige svangerskap,det var tungt og plutselig bære 20,4 kg mere enn vanlig[:'(]

Har ikke gått hverken opp eller ned, men skal nok være litt forsiktig med inntaket .. Sliter nok med vekten fra før [&:]

Har gått opp 1,5kg, men det tror jeg har kommet på brystene. Føler meg som Dooly Parton om dagen [&:]. Kan ikke fortsette sånn.... Skal passe vekta så godt jeg kan, sist gang gikk jeg opp 26 kg [:-].

hm.. har vel egentlig som mål å ikke gå opp mer enn 2 kg før uke12. Skal holde hardt, men trener 3 ganger i uka og spiser egentlig sunt, bare litt mer. Kan ikke se så mye forandringer på kroppen egentlig , annet enn store pupper og en liten mage. Men med 52 kg som utgangspunkt, så har jeg vel slått meg til ro med at det fort kan bli litt mer enn di gjennomsnittlige 12 kg.

-1,5 her, fornøyd med det, kiloene kommer rennende på tidsnok tenker jeg. Har ikke særlig matlyst for tia[8D]

gått opp 2 kg allerede[:-] gikk opp myye sist så skal være litt ekstra forsiktig denne gangen

Har vel lagt på meg ett par kilo allerede og er ikke mer enn 5+2.
Hadde et fryktelig tungt svangerskap sist og gjør regning med at dette ikke blir noe lettere[:'(]
Sliter med lavt stoffskifte og har ikke energi til mer enn akkuratt det mest nødvendige.
"HELDIGVIS" at det meste bare var vann, så det forsvant jo fort etter fødsel og med god amming.
Men det er slitsomt å bli svær....

ORIGINAL: anjuk

Jeg har gått ned, ca tre kilo...men jeg er sååååå kvalm, ville heller gått opp....[&:]

Så koselig å se deg her inne [:D][:D]

2 kg her... og skal iallefall opp 10 til :)

Har faktisk gått ned ca 2 kg. Men har nok av ekstra kg fra før, så håper jeg slipper å legge på meg for mye.

jeg er 8+6 og har gått ned 3 kg. men så er jeg ikke mindre kvalm. i forrige svangerskap gikk jeg ikke opp ett eneste kilo fra svangerskapet begynte til slutten. jeg tok av mens min sønn fikk næringen. skulle ønske at jeg var litt større for folk så ikke på meg at jeg var gravid. det var kjipt. bedre å vite at barnet får næring enn å være usikker på grunn av vekten. min sønn var veldig liten så jeg skulle ønske at jeg la på meg mer. men sånn er det vel å gå kvalm i hele ni måneder. fikk ikke nok mat i meg til å dekke hele mitt behov og ungen sitt.

Har gått ned ca 1 kg, så ikke store forandringene her... men magen er en skikkekig oppblåst bolle likevel[:D]

Er 10 uker i morgen og i dag veide jeg +0,9.

Helt frem til uke 7-8 hadde jeg gått ned 2,5 pga magetrøbbel.

Nå peker pila riktig vei da, greit å legge på seg litt jevnt da...da vokse det iallefall inni der. Sist gang så skjedde ingenting og da viste det seg også å være en MA.

Back
Topp