Vektøkning??

Eskimoen

Gift med forumet
Har sånn plutselig lagt på meg... 4+ kilo siden litt før jeg begynte å stikke meg... Mandagen før, eller noe, altså 8 dager siden...
Er det normalt? Har jo vært lite i aktivitet på grunn av blodtrykket..
Kan det være vann?
Hvordan kjennes det ut i kroppen når en har vann?
Ikke noe gøy, de er så vanskelig å få av igjen[&:]

det var rart..... eg har tatt av,eg trenger ikke å bruke knappene på buksene for å få de av,drar de rett ned..... men eg føler at magen er oppblåst og litt hard.....

min er også oppblåst og hard, men vet ikke om jeg har gått opp i vekt.. har nemlig kastet ut vekten[:D]

Det er like normalt å legge på seg som å gå ned noen kilo når man går på Puregon sprøytene, jeg gikk heller ned litte grann. Men det kan også være vektøkning pga veske og folikker, men det er noen som sliter med de kiloene etter forsøkene, har hørt det fra amerikanerne at noen har lett for å legge på seg, det er en bivirkning.

Jeg har klar å gått ned 26 kilo, før jeg gikk opp nå, så skal klare å få de av igjen, men det gikk så fort...[&:][:(]

Kan jo hver at det e vann du har i kroppen siden det gikk så fort liksom. Hvis du trykke med fingen din på huden , f.eks låret eller hånda de  , så skal du bli litt hvit og hvis du da teller 3 sek, og den hvite flekken forsvinne da på 3 e det vann du har . Men blir den hviteflekken  normal på 1 sek e det ikke vann.  Håpe du forstod den forklaringa mi.

krysse fingrene for det e vann eg[:)]

Back
Topp