Vektøkning

Veide meg for første gang etter fødsel/ks i dag og har gått ned 5,2 kg. Det er 4 dager siden. Hadde egentlig håpet at det var mer, men får håpe at det justerer seg greit i tiden framover. Klarte å lande på 21 kg opp i svangerskapet. Har et håp om at det er en del væske som vil forsvinne når jeg blir mer mobil, men ærlig talt er jeg usikker på hvor mye det utgjør og ser at mye ligger på hofter/lår, og det forsvinner vel bare ikke på et blunk :shifty:
Hos meg tok det iallefall en uke før vannet virkelig forsvant. Jeg hadde mye vann i lårene også. Klarte ikke å sitte i skredderstilling de første dagene etter fødsel, men 2 uker etterpå er det iallefall borte her.
 
Hos meg tok det iallefall en uke før vannet virkelig forsvant. Jeg hadde mye vann i lårene også. Klarte ikke å sitte i skredderstilling de første dagene etter fødsel, men 2 uker etterpå er det iallefall borte her.

Det gir jo litt håp! Regner med det forsvinner fortere når jeg blir mer aktiv også. Jeg er jo i relativt god form etter ks, men har likevel vært veldig inaktiv og tar det fremdeles rolig. Så blir spennende å se hvordan det utvikler seg :) ser i alle fall at magen trekker seg fint tilbake, utrolig hva den tåler av belastning!
 
13 dager siden keisersnitt og har gått ned 9 kg (av ca. 20..). Tror fremdeles jeg har en del væske i kroppen, for sliter fremdeles med at hendene dovner og får ikke på meg gifteringen. Og jeg har veid like mye som dette utenom svangerskapet også for noen år siden, og da brukte jeg da virkelig samme ring:p gleder meg til å kunne være i mer fysisk aktivitet!
 
Straks 5 uker siden fødsel og gått ned 13kg av 10kg. Ikke vært aktiv i det hele tatt da jeg har hatt mye smerter pga rifter, mye småsår og fremfall.
 
6 uker siden fødsel og har gått ned 14 av 20 kg. Spiser sunt og går en del på trilletur, men føler ikke at jeg slanker meg. Skulle visst dette da jeg var gravid og bekymret meg for meg for vektøkningen!
 
Back
Topp