Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Antageligvis en del. Har ikke vekt hjemme, men jeg er veldig på «buksemål». Kjenner godt at klær er blitt trangere og kroppen har gått opp i vekt. Usikker på hvor mye, men dersom det er likt som tidligere tar denne kroppen til seg det den kan av næring føles det somVektøkning? Noen som allerede har gått opp i vekt og hvor mye? Selv har jeg gått opp 1 kg siste uken. Er 5+1 idag.
Merker det på buksene, ellers så har jeg ikke målt vekta

Antageligvis en del. Har ikke vekt hjemme, men jeg er veldig på «buksemål». Kjenner godt at klær er blitt trangere og kroppen har gått opp i vekt. Usikker på hvor mye, men dersom det er likt som tidligere tar denne kroppen til seg det den kan av næring føles det somså jeg orker ikke stresse med vekt osv, så lenge jeg vet jeg er i daglig aktivitet, så tilpasser kroppen seg slik den har det best
![]()

Ja, det stemmer nok greit. For plutselig her en dag knepte jeg knappen i turbuksen min uten ubehag. Tipper forsåvidt klærne blir for trange, da rompa sikkert blir større og hoftene. Kanskje jeg er heldig denne gangen og kan bruke klær lengreJeg har lest at vi i denne perioden vil få oppsvulmede tarmer, og derfor vil heller ikke våre vanlige klær passe. Etter typ uke 12 (sies det) at klærne vil passe til dels igjen, frem til magen begynner å vokse![]()
trøster meg med varmere tid og kjoler Jeg har lest at vi i denne perioden vil få oppsvulmede tarmer, og derfor vil heller ikke våre vanlige klær passe. Etter typ uke 12 (sies det) at klærne vil passe til dels igjen, frem til magen begynner å vokse![]()
Samme her! Ned ca 1 kg. 7+4 i dag. Vekten går nok opp når kvalmen gir seg, tenker jegVekta har gått litt ned her, til tross for at eg må spise og drikke ofte for å holde kvalmen i sjakk. Her er det nok musklene som svinner hen sidan heile dagane blir tilbragt på sofaen![]()
Har gått ned 1 kg, er 8+3 i dag. Er nok pga kvalmen at sjokoladen i skapet for stå i fred![]()

Akkurat samme her! Litt hell i uhell på en måteSamme her, har vært sjokoman så lenge jeg kan huske men nå klarer jeg ikke noe søtt![]()