Vektøkning

En tråd i 'Mai 2020' startet av Frøkenholberg, 1 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Frøkenholberg Flørter med forumet

Er 16+1 I dag og har ikke gått opp noe i vekt, men har en anelse mer fremtreden mage. Har spydd totalt 3 ganger, så har vært veldig heldig og har god matlyst så spiser godt. Flere i samme båt?:happy:
    Er så redd jeg ikke klarer å legge på meg nok?:nailbiting:

2. ViVilla Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Er 18 i dag, gått ned 7kg. Jordmor forteller at lille tar næringen den trenger, så det er nok ingenting å bekymre seg for :cat:

3. Mamma2020 Flørter med forumet

Jeg er 14 uker i dag og har lagt på meg ca 4kg.
    Vet ikke hva som er normalt.

4. FruMille Forelsket i forumet

5 kg opp her så langt, 15+3.
    La på meg 25 kg i de to foregående svangerskapene, så vi får se denne gangen

5. Lywv Blir kjent med forumet Maiblomstene 2020

Jeg er 16+1 i dag, gått ned 7kg, baby tar det den trenger. Gikk opp 20kg med første, ned 14kg med andre.

6. RuskiD Flørter med forumet Maiblomstene 2020

15+5 her, 0 kg opp og enda ingen mage..

7. Kystvaktkone Blir kjent med forumet Maiblomstene 2020

Kommer vel an på flere ting, blant annet vekt /bmi før svangerskapet. Er man undervektig "bør" man legge på seg mer, overvektig mindre. Men babyen tar i utgangspunktet alt det den trenger uansett:) Hos mange kommer vel den store vektøkningen i tredje trimester, men tror det varierer veldig.
    Er 17+1 i dag, lagt på meg 3 kg. Fikk plutselig mage denne uka :) Barn nr 3.

8. Babydrøm-2020 Flørter med forumet

Er 18+1 og har lagt på meg 4kg:)
    Har fått noe mage:happy:

9. Lykketrollet123 Flørter med forumet Maiblomstene 2020 Himmelbarn

Er 17+1 og har lagt på meg 3 kg. Magen begynner å bli ganske synlig!

10. Blåbæra☆ Betatt av forumet

Er 16+4 i dag og -4kg. Ikke kastet opp noe og vil si jeg har vanlig matlyst. Har fått litt mage helt nederst. (Føler jeg bare ser tykk ut, og ikke gravid ut)

11. shorty101 Blir kjent med forumet

Er førstegangs i uke 16 og har lagt på meg rundt 3kg allerede. Er slank og veide mellom 49-50 kg før jeg ble gravid, men magen har allerede begynt å bli ganske tydelig. I hvert fall i forhold til vanlig ‍♀️

12. Miss91 Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

16+3 i dag, gått opp 1,5 kg så langt. Lille babykulen blir synligere og synligere, det er koselig :love017

13. Ayms Glad i forumet Januarskatter 2015 Maiblomstene 2020

15+6 og - 4kg foreløpig. Har gått ned i tidligere svangerskap og. Jeg har nok å ta av og trenger ikke legge på meg. Vi har jo forskjellige utgangspunkt. Med mindre man er undervektig tipper jeg det går helt fint :happy:

14. ChristinaW Glad i forumet

17+4 og -10kg.

15. Bkno3764782 Blir kjent med forumet

18 + 5, gått ned 6,5 kg pga. kostholdsendring rett før eg vart gravid.

16. Pio Elsker forumet Maiblomstene 2020

14+3 og er på startvekta igjen.. Gikk ned 5 kg tidligere, men har fått de på igjen etter jeg fikk medisin for hyperemesis :)

Dette er nr 3 og 4 ♡♡

17. Honeybee Blir kjent med forumet

Er 15+1 og har gått opp 2 kg. Er normalvektig frå før:)

18. Spirenummerfire Blir kjent med forumet Maiblomstene 2020

Er 17+0 og gått opp 7 kg :facepalm: pga økt matlyst og inaktivitet.. Slank og trena ofte før svangerskapet, og spise sunt/lite..

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  19. Anellena Blir kjent med forumet Maiblomstene 2020

Samme her! Eller jeg er litt lengre på vei. Er slank og trener mye og spiser sunt til vanlig. Men har hatt enorm matlyst og gått opp 7 kilo hittil! Veier så mye som jeg aldri før har gjort, men jeg har ikke fått særlig mage, hehe

20. Frøkenholberg Flørter med forumet

Da trenger jeg kanskje ikke være bekymret over å ikke ha gått opp i vekt siden jeg har likevel fått litt mage. Synligere siden jeg er så slank fra før av:)
    Er 168cm høy og veier 57kg.

Del denne siden