Vektøkning

Solsikken10

Flørter med forumet
Heisann,
Jeg var ferdig med ett ivf forsøk i mai, som desverre resulterte i negativ test...
Men nå bare fortsetter jeg å legge på meg!! Gikk opp 6 kg under medisineringen, og nå på tre måneder etterpå har det bare fortsatt gradvis... Så nå er jeg 10 kg mer enn ved oppstart :nailbiting: uten att jeg har gjort noen endringer i livsstil...
Er dette noe som bruker å skje?

Jeg og går veldig opp og sliter med å gå ned igjen :/
Utrolig! Frustrerende.

Jeg fikk sjokk når jeg kom til St Olav.. vekten jeg måtte gå viste 8 kg mer enn i mars med min spesialist... legen sa at hadde jeg ikke allerede startet på medisinen så hadde jeg ikke fått det... :( har gått på hormon tabletter siden januar.. men spiser rett å trener mye...

Jeg fikk sjokk når jeg kom til St Olav.. vekten jeg måtte gå viste 8 kg mer enn i mars med min spesialist... legen sa at hadde jeg ikke allerede startet på medisinen så hadde jeg ikke fått det... :( har gått på hormon tabletter siden januar.. men spiser rett å trener mye...

Huff :( Sa han noe om hvorfor?

Vet i hvertfall att når jeg skal på Haukeland neste gang skal jeg spørre om hva som hjelper mot denne typen kilo!

Nei, han spurte om det hadde vært en slapp sommer... ( Å det har det ikke vært, vi har trena å vært mye i aktivitet) Ja fint om du deler det svaret da

Nei, han spurte om det hadde vært en slapp sommer... ( Å det har det ikke vært, vi har trena å vært mye i aktivitet) Ja fint om du deler det svaret da
Att hormoner gjør noe med vekten visste jeg, så er ikke oppgangen under behandling som overrasker .... Så litt småfrekk lege du hadde, han burde jo vite sånt ;)
Skal si i fra hva de sier på sykehuset, må jo være en løsning på det her! :)

Oi, jeg har ikke tenkt på at det var noen sammenheng jeg, men jeg gikk opp en 2-3kg under medisineringen. Trodde egentlig det bare var vannvekt, men ikke søren om de har tenkt å slippe taket! Da skal jeg iallefall være ekstra obs på det framover! Hater at alle klærne plutselig er litt trange og ubehagelige :shifty:

Ja, forf
Oi, jeg har ikke tenkt på at det var noen sammenheng jeg, men jeg gikk opp en 2-3kg under medisineringen. Trodde egentlig det bare var vannvekt, men ikke søren om de har tenkt å slippe taket! Da skal jeg iallefall være ekstra obs på det framover! Hater at alle klærne plutselig er litt trange og ubehagelige :shifty:

Ja, forferdelig irriterende :banghead:
Satser på å bli gravid på neste forsøk, sånn at det er derfor jeg går opp i vekt igjen :happy:

Back
Topp