Vektøkning

Sist gikk jeg opp 25 kilo og håper ikke jeg gjør det denne gang! Jeg er 10+5 i dag og har foreløbig gått ned ett par kilo fordi jeg har vært mye kvalm og lite matlyst. Sist hadde jeg gått opp ca 3-4 kilo i uke 20, men etter det eksploderte det og jeg la på meg mer enn 1 kilo i ukeno_O

Jeg tror nok at vi legger på oss litt ujevnt, noen mye i starten og noen mye mot slutten. Håper ikke du begynner å bekymre deg enda:) Ellers var jeg gått ned igjen alle 25 innen 1 års tid, så det ordner seg med litt innsats uansett;)
 
Jeg har ikke turt å veie meg enda. Spiste hele tiden når vi var på ferie :sorry: skulle jo begynne for fult å trene når vi kom hjem, men sånn ble det ikke siden jeg testet positivt midt i ferien :happy: i forrige svangerskap la jeg på meg 25 kg (gikk ned nesten alt i løpet av de første 3 mnd etter fødsel). Er normalvektig og har nesten alltid stresset med vekten. Husker godt da jeg ringte samboer å gråt i telefonen fordi jeg hadde lagt på meg 10 kg, haha. Håper jeg klarer å ha et mer avslappet forhold til vekten denne gangen :happy:
 
9+5 å har gått opp 3kg. Men med GEDIGENE pupper så tror jeg jammen meg de veier over 1kg til sammens. :hilarious:
 
Gått fra 54-58 kg. 11+0 idag. Endelig legger jeg på meg og får pupper. Nesten som puberteten 2.0:hilarious:
 
10+0 og gått opp ca 0.5 kg, men har tannpinne siste uka så det er vanskelig å spise nok. Håper at med hjelp av tannlege kan jeg stappe i meg mat igjen. Sulten :(
 
10+2 og har foreløpig gått ned 1 kg. Ble så vond i magen av godteri og brus i starten, så var lett å holde seg unna :) Håper jeg klarer fortsette med det slik at jeg slipper unødvendig/overdreven vektoppgang for min kropp.
 
10+0 gått ned 4kg.
 
13+6 å har gått opp ca 3kg.
Det var litt mye sa JM men før spiste jeg bare 2 måltid til dagen. Å nå spiser jeg 4. Men alt jeg spiser er normalt.
 
Back
Topp