Vektøkning

Enhjørningen

Glad i forumet
Litt småbekymret her jeg ligger... Har dere gått opp eller ned i vekt? Jeg har tatt av 12 kilo til nå og ikke lagt på meg 1 gram engang. Er 18+1 i dag.

18 uker i morgen og gått ned 2 kg

17+1 i dag og gått ned 1 kg. Vekta står bom stille, ingen tegn til at den går oppover.

18+5, og fortsatt 2,3kg under startvekta. Legen var ikke bekymret da jeg var der i går.

18 i dag og gått ned 3,5 kg siden start. Legen har ikke vist eller sagt noe til bekymring.

Takk alle sammen! Da er det sikkert normalt.

Har gått ned 7kg fra begynnelsen.. Siste 6 ukene har vekta stått bom stille, men jordmor var ikke bekymret, kiloene kommer vel etterhvert :p
Den lille har det ihvertfall bra (19+6) :D

Skal på oul i morgen så da håper vi alt er i orden.

20 uker og gått opp 3 kg. Og jeg har IKKE kastet opp/vært kvalm. Synes det er litt lite jeg, er det vanlig? Alt var ok på OUL

Jeg er 22 uker i dag, har gått ned 4 kg og lagt på meg 1 kg igjen. Så er fortsatt 3 kg under startvekta :)

Ca 4-5kg opp. Er i uke 22.

Dere som har gått ned i vekt, har dere ekstra å ta av? Ikke for å være nysgjerrig, men hadde jeg gått ned i vekt, hadde nok legen/jordmor blitt bekymret.. Men tenker om man har noen ekstra kg på kroppen, er det kanskje ikke så farlig.

Uke 18+4 og nesten 2 kg opp. Har ikke vært kvalm og var konstant sulten, så spiste masse. Er normalvektig i utgangspunktet, men synes det går fint. Tenker at så lenge jeg ikke sulter/slanker meg eller spiser masse godteri, så er nok alt i orden.

Jeg har nok litt for mye ja. Så det gjør vell ikke så mye tenker jeg. Men formen er ikke helt bra da jeg mangler energi. Men håper det blir bra til slutt

Jeg er normalvektig så tåler å gå ned noen kilo. Men legen er nok litt mer obs på vekt hvis man har en start vekt som undervektig. Håper det går seg til for deg:)

Jeg nyter å fortsatt være på -5 kg, baby'n tar det den skal er deg det går evt utover :p
Jeg er normalvektig, gikk ned 7 pga mye kvalme, den ga seg i uke 13, men matlysten varierer veldig!
Uke 22+1 nå :)

Back
Topp