Vektøkning.

TessAlp

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Har et spørsmål ang vektøkning. Jeg har alltid vært undervektig, og slitt med å få opp vekta. Veide meg på førstegangskontroll og var da 50,5 kg(8+0). Jeg har aldri vært over 48 kilo, og var 47,6 i oktober. Veide meg når jeg kom hjem på den vekta jeg alltid har brukt og var 50,3. Kan denne vektøkningen være på grunn av hormoner? Andre som legger fortere på seg nå en før?
Er 9+3 idag.

Helt normalt. Blodvolum øker og det meste vokser og gir litt ekstra vekt.

Ja, jeg har også gått opp et par kg allerede. Er ikke undervektig fra før, så jeg jubler ikke akkurat. Håper ikke det fortsetter oppover i dette tempoet:D

Har lagt preg minst et par kg Jeg også alt... Er ekstremt sulten hele tiden! Og så oppblåst at det føles som jeg er mange måneder på vei alt...

Jeg har snart gått fra 55 til 60..

Tror det kom litt ekstra pga desember og jula, men ellers så er det mye spising for å stagge kvalmen og til tider usunne cravings :p

Dette var betryggende, var seriøst bekymret for at det var unormalt! Selvfølgelig glade for mine ekstra kilo nå, men håper selvfølgelig å holde meg innefor rimelige grenser☺️

Jeg har også alltid vært undervektig (bmi på 16 før graviditet) og jeg er gått opp over 10kg i graviditeten!!! Er 9+5

Back
Topp