Vektøkning...

Prøver på nr 3 <3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Septemberlykke 2016
Andre som har begynt å legge på seg allerede??:angelic:
Jeg er 5+2 idag og har allerede lagt på meg halvannet kilo siste uken :( men har spist mye drit pga at det har hjulpet på uggenheten. Håper jeg klarer styre det litt bedre fremover ellers kan dette gå litt over styr:dead:

Har ikke gått opp ennå, men gått ned 4 kilo pga kvalmen. Håper jeg går litt mer ned i vekt siden jeg har litt ekstra på kroppen.
Hadde liksom ikke gjort noe :D

Har ikke testet å veie meg ;) Men sist la jeg på meg 20 kilo, så blir spennende å se denne gangen :p

Sist gang la jeg på meg de første 10 ukene, men jeg gikk det ned igjen de neste 5-6 ukene :) Det var visst ganske vanlig :) Denne gangen har jeg ikke gått opp noe enda og håper det holder seg en stund til :)

Jeg tror kanskje jeg har gått opp ca 1 kg eller noe :) Jeg skal passe på bedre denne gangen enn sist! Sist gikk jeg opp 25 kg, og det er mye for en kropp på 157 :O

Har ikke gått opp ennå, men gått ned 4 kilo pga kvalmen. Håper jeg går litt mer ned i vekt siden jeg har litt ekstra på kroppen.
Hadde liksom ikke gjort noe :D
Haha :p Det eneste positive ved kvalmen er jo den fine slanke kroppen man får :p

Gått opp 1kg;-) pleier å gå opp 6-8kg igjennom hele svangerskapet. Gutta levde på det ekstra jeg hadde på kroppen når de bodde i magehuset, så når graviditeten var over gikk jeg langt under startvekta;-) men skulle det til formodning være jente her, så er jeg mer spent på hva frøkna finner på:-P

Ingen vektoppgang heldigvis! Jeg er 10 kg overvektig fra før og må prøve å passe vekta! Har heldigvis ikke lyst på verken brus eller sjokolade:)

Ingen vektoppgang så langt, men hadde ikke gjort noe og fått et pr ekstra kilo :) Sist gikk jeg opp svært lite de første seks månedene, men tok igjen på slutten.

Så greit når man går ned i vekt istedet for opp :P (for de som ønsker det såklart :D ) får håpe det er helga som er grunnen for vektoppgangen min :P har gått opp 16-17kg i begge mine forrige svangerskap, så håper iallefall ikke det blir mer enn det denne gang :)

Har gått ned 3 kg på grunn av kvalmen og at jeg ikke får i meg så mye mat og drikke :p

Har samme vekta foreløpig, la på meg ett kilo i jula, men det var nok ikke på grunn av graviditeten :hilarious: jeg veier mer enn jeg burde, så legen min sa at jeg ikke behøvde tenke på mat annet enn at jeg spiser sunt. Det er ikke slik at jeg MÅ legge på meg mange kilo. Det tenker jeg er fint. Tok av meg 4kg i høst og fram mot jul, med å spise riktig, og trene, kanskje derfor jeg plutselig ble gravid også? :happy: I allefall så ønsker jeg å gi spira de beste forholdene for å vokse seg stor, sterk og sunn, så jeg fortsetter på ca. samme kostholdsplan som før jeg ble gravid(ikke noen ekstremdiett eller sulting altså, bare vanlig sunn mat). Med mindre jeg blir fryktelig plaget med kvalme, da må man vel bare ta ting som de kommer å spise det man får i seg.

Har ikke endret kosten stort (annet enn i positiv retning)...men likevel lagt på meg ytterligere en kilo på få dager :(
Har dog primærlymfødem, så, er nok "bare" vann...hvilket jeg da ikke blir kvitt før lenge etter fødsel...
Verdt det, læll, da ~ selvfølgelig/definitivt! :D By all means, liss'm. ;)

Har ikke gått så mye opp ennå men er redd for å gjøre det. Hadde svangerskaps diabetes ved forrige svangerskap så gjør alt jeg kan for å unngå det denne gangen. Idag startet turgåinga:)

Ingenting enda, men kommer tidsnok;)

Back
Topp