Vektøkning?

trønderpia81

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Har kiloene begynt å komme på hos dere? 9+0 her idag, og har allerede sneket seg på et par kilo :/

9+0 jeg og. Har ikke lagt på meg, men litt begrenset med matinntaket pga kvalme, har ikke tatt av noe heller.

6+0 og har fått 1 kilo ekstra ! La på meg 28 kg med nr 1 og 18 med nr 2, så er vant med å bli feit under svangerskap :p
Veier 54 kg nå.

Er 8+6 i dag, har nok lagt på meg halvannen kilo, men mistenker sterkt at d i hovedsak er pga julen og at jeg er sulten HELE tiden:o Ingen god kombo:p Får håpe d står stille i ganske mange uker fremover før d fortsetter oppover, haha!!

Lagt på meg 1 kilo. Er 6+1 i dag. Uheldigvis gikk jeg opp 10 kg før jeg ble gravid, pga medisiner... Så jeg bør nok passe ekstra godt på :(

Har ikke turd å sjekke. Gikk opp noen kg under hormonstimuleringen, og nå har jeg spist mye i jula... Bahhhh

Tror det har kommet 1/2 julekilo her:grumpy: Tviler på at det er babyen. Men føler magen har begynt å bule, er vel 9+4

Gått opp nesten to. Men gått opp en størrelse i bh og så veier vel litt de og. .tenker jeg he he.
Jeg skal ikke bli like stor som sist..nekter..tror bekkenet mitt er hæppy om jeg er litt flinkere denne gangen. Men ikke lett når bekkenløsning kommer og man må kutte fysisk aktivitet.

Har gått ned 12 kg fra jeg ble gravid, og vekten ligger fortsatt der. Er 13+3 i dag :) jordmor er ikke noe begeistret for at jeg har gått ned så mye, så er ofte på kontroll!

-3,5kg

Jeg er 8+5 idag og har gått opp ca 1,5 kg. Faktisk gått ned en halv kilo i jula! Tror det har mye med veldig kvalme å gjøre :p

9+6 uker på veg og har fulgt vekten nøye da jeg ikke vil gå opp så mye, så her er det -5 gram :D

Er 8+6 i dag, har nok lagt på meg halvannen kilo, men mistenker sterkt at d i hovedsak er pga julen og at jeg er sulten HELE tiden:o Ingen god kombo:p Får håpe d står stille i ganske mange uker fremover før d fortsetter oppover, haha!!

Jeg skylder på jula jeg også ;)

Har gått ned 2kg.. Men jeg veide en del før jeg ble gravid pga usunn mat og godteri, og nå har jeg vært dårlig, derfor kuttet sjokolade osv.. Så da er det ikke så ille.. Men regner med de kommer fort på igjen. :p

Jeg har gått opp, ser det på magen hehe, men vet ikke hvor mye.. vet ikke startvekten min heller... 60,61,62,63....noe rundt der.. :p

Mhm, 9+2 i dag og et par kg opp :( Har nok litt med jula og gjøre også, ja :(

Er 10+2 i dag og har gått ned 13 kg...med nr
1 gikk jeg ned 10kg første 3 mnd, med nr.2 gikk jeg ned 15 kg. Og ingen av disse kg klart jeg å få tilbake før fødselen...

Back
Topp