Vektøkning

Maja94

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
✨️Julestjernene2023✨️
Babyen min er litt over 3 mnd. Hun har hittil lagt på seg 160g i uka. Har fått beskjed på helsestasjon at 150-250 i uka er normalt, men hvor lenge? De legger ikke på seg det i mange, mange mnd eller tar jeg helt feil? :-) hva er normal vektøkning i uka etter 3-4 mnd? Kjekt å vite for pleier å veie henne hjemme da jeg syns hun legger på seg lite i perioder.

Jeg mener de sa gjennomsnittet var 250g frem til ca 12 uker og 100-150 g en stund etter det....

Jeg mener de sa gjennomsnittet var 250g frem til ca 12 uker og 100-150 g en stund etter det....

Åja! Det visste jeg ikke :-) vil hun komme til å legge på seg enda mindre enn 160 nå da? Om hun skal følge kurven sin..

I teorien ja....men dette er jo gjennomsnitt så kanskje hun holder seg på det samme:)

Takk for svar :-) hun spiser i hvertfall godt og er fornøyd så får bare håpe hun følger kurven sin :)

Så lenge de spiser godt og er fornøyde tenker jeg at antall gram de legger på seg er mindre viktig :) Ikke noe å stresse med så lenge hun følger kurven sin :)

Så lenge de spiser godt og er fornøyde tenker jeg at antall gram de legger på seg er mindre viktig :) Ikke noe å stresse med så lenge hun følger kurven sin :)

Ja, tror jeg må slutte å veie hu så mye :p noen uker har hun bare lagt på seg 60-70g men virker jo fornøyd så..

Back
Topp