Vektøkning

Hmm

Blir kjent med forumet
Oktoberskatter 2014
Hvor mye har du gått opp så langt i sv.skapet? Jeg har gått opp 2 kg i følge vekta hjemme!
 
Opp 2 kilo, var med jordmor i dag. 17+4


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Opp 0,6 til sammen for en uke siden, men jeg er ganske tjukk fra før, så jeg bør vel helst ikke legge på meg noe. Lettere sagt enn gjort...
 
Har gått ned 1 kg siden jeg ble gravid. Gått opp å ned vekten siden jeg har vært mye kvalm.. La ikke på meg mer enn 8 kg med førstemann så jeg tror jeg holder vekten stabil denne gangen også:)
 
Jeg er usikker på hva jeg veide før jeg ble gravid, men har gått opp 3 kg mellom første sv.kontroll (13+0) og andre sv.kontroll (18+0). Er gravid med tvillinger og har allerede diiiiger mage :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
jeg har gått opp litt under 2 kg og er 15+4...trodde det var bra jeg...men ikke vet jeg hva som er normalt.
 
Jeg gikk ned 8kg fram til uke 13, pga mye spyd. Er I uke 19 nå og tok inn 2kg tilbake :)
 
Gått opp nesten 5 kg jeg (er i uke 18/19). Men jeg var ikke mer enn 55 kg i utgangspunktet og er 175cm høy, så det skader vel ikke :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når jeg var 12 uker på vei så hadde jeg gått opp 2 kg, men har ikke veid meg siden, så aner ikke. Er 18 uker på vei i dag, og ser kun endring på magen, ikke resten av kroppen :)
 
Gått opp 3 kg :) fullgåtte 19 uker i morgen. Veide bare 46 i utgangspunktet så det var vel nødvendig :rolleyes:
 
Opp 1,4 kg sist svangerskapskontroll som var på fredag, da var jeg 17 uker :)
 
18+2 og gått opp 9kg.. Huttetuu..
 
Gått opp fra 65kg til 71 som vekta viste i går :) gikk opp 20kg med forrige :)


Sendt fra min IPhone 5C :)
 
Back
Topp