Vektøkning?

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Har dere lagt på dere enda?
Jeg er i uke 5+3 og har allerede lagt på meg et kilo :p
I tillegg synes jeg det viser kjempegodt på magen...
Skjønner ikke hvordan jeg skal holde det skjult om dette fortsetter :O

Sent from my iPhone using BV Forum

Merker ingen forskjell enda.
Men vet ikke 100% om spiren vokser som den skal heller :(

har ikke gått opp noe enda men regner med kommer ettervert :P

Tør ikke å gå på vekten :/ Jeg må vel gjøre det en dag, men har på følelsen av at jeg har lagt på meg. Jeg har spist mye sålangt i svangerskapet, og jeg merker det spesielt rundt magen. Nå har kvalmen inntatt meg, så tviler på at det blir så mye mer vektøkning framover...

Tror ikke det. Jeg håper det blir likt sist svangerskap. Da la jeg kun på meg 2 kg siste uken, og det var pga vann :o

Jeg har lagt på meg mellom 1kg og 1,5kg. Har vært lite plaget med kvalme, ikke kastet opp en eneste gang:) Spiser stort sett som vanlig!

aner ikke, har ikke vekt i hus, men hadde ikke gjort noe med noen extra kg på beina :P
spydd mye siste tia på dagtid, men spist på kvelden, ikke det opptimale men det er det som går nå.

Har gått opp 1-2 kg allerede ja! :/ Kunne vel nesten hatt godt av litt svangerskapskvalme ;) Huff, nei får vel heller ta i mot de kiloene som kommer, og heller gjøre en innsats når beibisen har kommet ut :)

Har ikke sett på vekta en men trur jeg kommer legge på meg mer en førre gangen ;)

Jeg har lagt på meg 3 kg allerede. Jeg spiser godt og er ikke kvalm, enda! Hehe :)

herregud jeg har ikke tort å gå på vekta en gang jeg :PXD har mistet mange kilo også skal jeg plutselig legge de på meg igjen haha XD

Samme her, var endelig fornøyd med vekta!^^ Men vil mye heller ha noen ekstra kilo enn kvalme og oppkast :p

Er på samme vekt foreløpig, men regner med at den stiger etterhvert:p la på meg 12 kilo forrige svangerskap.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke sjekka enda, men regner med at jeg har lagt på meg litt :)

Her har jeg gått ned bittelitt.. Men har vært så kvalm siste uka at det har vært vanskelig å få i seg tilstrekkelig mat. Slik har det vært før også. Gått ned til fram til uke 14 el noe, og deretter lagt på meg, ved fødsel har jeg hatt normal vektoppgang :)

Har foreløpig ikkje lagt på meg, men di komme..e vel kje lenge før di komme snikande

Back
Topp