Vektøkning..

pillerill

Flørter med forumet
Var hos jordmor i dag, og har altså gått opp 11,8 kg.. Er 28 uker i dag. Uff, litt bekymret for hvor dette skal ende da disse kg i hovedsak har kommet på de siste 8 ukene. Føler ikke jeg har est ut noe annet sted enn magen da, men kanskje det bare er meg som ikke har selvinnsikt nok til å se det, og samboeren ikke tørr si det....heheheheee.

Hjelper kanskje ikke at jeg nå, etter en bedre middag, sitter og spiser potetgull og melkesjokolade...men det er jo fredag..

Jeg har gått opp ca 13 kg, og er jo 11 uker igjen på søndag...

Jeg veier meg hjemme hver mandag, så jeg kan følge godt med og evt justere matinntaket (det søte og unødvendige selvsagt) for kommende uken om jeg ser at det har gått dramatisk opp.

Men er man gravid, så er man gravid, og vektøkningen trenger ikke nødvendigvis være pga noe man spiser eller drikker.
Det kan like fint være morkake, fostervann, foster og vann i kroppen!

Man har lov å kose seg, så lenge man ikke overdriver Sånn tenker jeg i hvert fall, og skal drikke brus og spise tortillachips i dag!

Jeg har også lagt på meg 11kg. Jeg er nå 28+5. Og i hovedsak har det meste kommet de siste 7-8 ukene. Bare satser på at det ikke blir like mange kilo de siste ukene :)

Så lenge du er normalvektig ville jg ikke bekymret meg stort... Tror jg gikk opp 20 kg sist.. denne gangen har jg en del ekstra på kroppen og har gått opp 4 kg..

Jeg har til nå gått opp 7 kg. Er uke 30 (i dag:)). Sist gikk jeg opp 12 kg totalt, så spørs om ikke det sprekker denne gangen....

Sitter nå å frotser i sjokolade og lakris. Har hatt lyst på leeeenge nå, og i dag sprakk jeg... Syns synd i den lille i magen nå :( ....svake mamma... Får trøste meg med at snop er kun i helgene, som oftest potetgull (sjeldent søtsaker), og at jeg ikke drikker brus eller juice. Uff sjærpings fra mandag (kjøpte seff litt mye snop når jeg var på butikken i sted...)

jeg har lagt på meg 1 kg i uka i det siste...

Jeg er i uke 27 og har lagt på meg 2 kg, men så skal det sies at det er mye spekk på kroppen fra før av så jeg har nok bare lagt på meg vekt fra baby, morkake, fostervann og ekstra blod :-) men jeg vet jo ikke hbordan det blir de neste ukene....

her er eg 28 + 5 og har endelig komt meg tilbake til den vekto eg var før eg blei gravid. (hvertfall i følge mi vekt :P ) dei første mnd gjekk eg ned 8 kg så dei har eg no fått tilbake :) 

Jeg er 28 + 2 idag og har lagt på meg 10,2 kg så langt.

Venter en liten prins 20.Februar!!
!

Er i uke 27 og har lagt på meg 12 kg alt... :(

Back
Topp