Vektøkning!

snuggle78

Andre møte med forumet
Jeg lurer litt på hvor mye dere som har termin nå i januar har gått opp i vekt? Selv har jeg gått 20 kg, jeg er 173 cm høy. Jeg blir fortalt at det ikke vises noe særlig på meg de 20 kg.....de siste 2 mnd har jeg også fått en del vann i kroppen.

Har gått opp ca 18 kg (sist æ veide mæ førr et par uka sia) Får hør at det ser ut som æ har gått ned generellt. Trur det er bare for at magen tar fokus fra resten av kroppen[:D]

Har endel vann i kroppen, men forrige gang jeg var på vekta (en gang i uka før jul)
veide jeg det samme som før jeg ble gravid. (da hadde jeg riktignok vert dårlig i magen i et par dager, men ligger nok ikke mer enn et par kilo over nå, tenker jeg) ..

har lite appetitt..

har også gått opp 20 kg, men det synes ikke. Er 175 høy og folk sier det samme til meg at det ikke synes på annet enn magen. Ikke har jeg vann i kroppen heller heldigvis[;)] Kan jo lure på hvor kiloene blir av[8|]

Jeg har gått opp 3,5 kilo og har veske på 2 i kroppen. Er 170 høy jeg da men har vel godt av litt resten av kroppen.
Håper jeg er under 60 når jeg reiser hjem fra føde. Er 61,5 nå.

På siste kontroll hadde jeg gått opp 28 kg. Da var visst 28 mitt magiske nr.
To dager er gått siden fødselen og jeg har gått ned 8 kg. Glad for at vann o.l forlater kroppen.
Klem

hello!!!! jeg er helt ny her jeg, men har termin i januar!!!! jeg har gått opp 10 kg. med forrige svangerskap gikk jeg opp 17....

Har gått opp 14kg... jamnt fordelt over det hele tror jeg! [;)]

Har gått opp ca 10kg nå, viser kun på magen.

Har gått opp 16-17kg nå, håper det stopper der. Kan ikke skylde på vann i kroppen i noen særlig grad. [&:]

Jeg har gått opp ca.11 kilo..
GIkk opp ca.13 kg under forrige svangerskap, så spørs om det blir litt mer denne gangen...

Jeg har gått opp 20 kg til nå...

Jeg har gått opp 21kg. en del vann i kroppen og et barn som er 17,5% over snitt.. Gikk opp 20 kg i forige svangerskap, men de var borte etter bare et pr uker....

Det er 3 uker igjen til termim, håper det ikke blir så mange flere kilo. Utrolig egentlig at jeg henger meg opp i det, for jeg har egentlig bare magen. [8D] Ja også er jeg blitt litt bredere over hoftene, men der blir man jo litt bredere da det skal passere et lite nurk gjennom dette området om ikke alt for lenge[:D]

Jeg har gått opp ca 12 kg etter siste veiing lille julaften. Har ikke vann i kroppen, men beveger meg som en hval likevel [:o]. Begynner det å bli tungt for dere?

Siste veiing ( i dag -uke 38+0) var jeg 2,5kg tyngre enn da jeg ble gravid

Jeg var på kontroll for noen dager siden, da hadde jeg gått opp 12 kg. Er 168cm og nå 62kg. Håper jeg ikke legger noe mere på meg. Har fått endel ekstra på rumpe og lår[&:]

Første sv la jeg på meg 16 kg, som forsvant dagen etter[:D]
Andre la jeg på meg 10 kg, fikk ikke figuren tilbake på 3 mnd.

Litt bekymret denne gangen.[&:]

Back
Topp