Vektøkning?

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Eg har gått ned 6 kg pga kvalme. Hva er normal vektøkning? Har du fått opp eller ned i vekt? Eg gikk fra å være 59- 53kg.

med kvalme kan man fort gå ned mye.. gikk ned 8 kg forrige gang jeg, før jeg gikk opp igjen. men legen din bør vel se på om det er "i faresone" vektnedgang... men ikke alle går opp de første 3-4 mnd.

Her er sånn ca hva som skal være sånn ca...

Uke 5 + 2,3 kg =
Uke 7 + 2,6 kg =
Uke 10 + 3 kg =
Uke 13 + 3,5 kg =
Uke 15 + 4 kg =
Uke 17 + 5,6 kg =
Uke 20 + 6,2 kg =
Uke 23 + 7,2 kg =
Uke 25 + 8,2 kg =
Uke 27 + 9,3 kg =
Uke 30 + 10,3 kg =
Uke 33 + 11,3 kg =
Uke 35 + 12,2 kg =
Uke 37 + 13 kg =
Uke 40 + 14 kg

Er det lov å håpe at ein går ned litt før ein begynner å legge på seg?

Eg er så redd for at eg skal ende opp som ein diger kval. Særleg sidan eg er ganske stor ifrå før av...

Jeg veide meg da jeg var hos mamma sist.. og jeg skjønner at jeg hadde gått opp 5 kg, fordi jeg ikke hadde trent på 2 mnd pga gipset fot i 51 dager. Men da jeg gikk på vekten hos svigers idag, viste den at jeg hadde gått ned nesten 3 kg...
Gleder meg til å få fast vekt på wii fit jeg.. Mer korrekt tror jeg man skal lete lenge etter.. også er det greit å bruke den som vekt, siden badevekten vår er ødelagt og ikke digital

Eg er faktisk veldig tynn nå syns eg. 6kg er hvertfall mye for min del. Bruker nå 34 i bukser. Altfor lite! HÅPER eg blir rund 60 igjen :-)[:'(][:o]

Noen går en del ned i begynnelsen, særlig om de kaster opp.

Jeg har gått ned, men ikke mer enn en kg (siste veiing 6+0) Jeg kaster ikke opp da, bare spiser ikke noe særlig... I begynnelsen er det vanlig at noen går opp mens andre går ned, men etterhvert skal vi alle oppover. Dersom du har gått mye ned grunnet kvalme kan det være greit å nenve det for legen sånn i forhold til om du blir underernært/dehydrert.

Jeg har gått ned 1 kg, har nesten ingen matlyst! Eneste jeg har lyst på er kebab! Men det kan man jo ikke leve på [8D]

Jeg har foreløpig gått opp ca 0,5 kg [&:] Håper jeg klarer å unngå å gå opp så veldig mye denne gang da jeg fortsatt har litt igjen fra sist... [&:]

Nå har jeg ikke vært kvalm så langt da, slapp også unna det med første... [:)]

Back
Topp