Vektøkning uke for uke

Penelope

Flørter med forumet
Fant denne tabellen og lurer på hvordan dere ligger an i forhold til den.
8d7bdb2118d7a4f6e3d42785371f9d67
 
Jeg er 6+6 og har lagt på meg 1,7 kg. La på meg 30 kg med førstemann og 25 kg med andre mann. Gikk ned alt igjen begge gangene, men håper å slippe så mange ekstra kilo denne gangen
 
Jeg veide meg første gang på fredag (første gang jeg har stått på vekta på flere måneder), veide meg igjen på mandag og hadde da gått ned nesten 2 kg. Skal sies at jeg har vært veldig kvalm ;) (8+0 i dag)
 
La på meg 7-8 kg med førstemann. Etter fødsel gikk jeg ned 19-20 kg på under 3 mnd, takket være amming (spiste egentlig som en hest) :p
 
Uke 10- og gått ned 4,5kg. Men har mer enn nok å ta av, så foreløpig ikke noe problem. Gikk opp over 20kg sist svangerskap for 15 mnd siden, og har noen av de kiloene igjen fremdeles.
 
La på meg 7-8 kg med førstemann. Etter fødsel gikk jeg ned 19-20 kg på under 3 mnd, takket være amming (spiste egentlig som en hest) :p

Oj! Høres nesten skummelt ut å gå ned så mye. Med mindre du hadde litt å ta av da :)
 
Jeg har gått opp rundt hundre gr. Hadde gått opp mer, men så kom kvalmen og da gikk det nedover gitt. Føler jeg spiser i ett sett for å komme kvalmen i forkjøpet, men jeg spiser nok mindre enn før porsjonsmessig.
 
10+6, ned 4-5 kg (gikk først ned 6 kg, men har lagt på meg nesten 1,5 igjen etter å ha vært sykemeldt).
 
10+2. Har gått ned 5,5 kg. Har ekstra kilo å gå på, så det går bra. Kvalme og lite matlyst her og
 
Oj! Høres nesten skummelt ut å gå ned så mye. Med mindre du hadde litt å ta av da :)

Spørs hva man legger i litt å ta av, men jo jeg var bare glad jeg gikk ned ;) I mine øyne var jeg smålubben, men har alltid blitt omtalt som slank. Men før jeg ble gravid hadde jeg vært langtidssykemeldt pga ryggen så jeg hadde ikke fått trent på 1,5 år. Veide da 65 kg, noe som jeg følte var mye.. aldri veid så mye før men det kom rett og slett av lite bevegelse/null trening pga ryggen. Er 166 høy. Så kom ned på 52-53, så tynn vil jeg ikke bli igjen.. ikke pent på meg.. :)
 
hjelp.. redd for å bli en hval denne gangen.. var oppe i 93.-94 kg sist... slitt med vekta etter jeg fikk kidsa.. veide vel 86 da jeg ble gravid.. ikke turt å veie meg nå... blir fort sulten og tåler ikke sult så bra ( Blir kvalm). prøver å velge sunt,men
 
Er 10 uker og har gått opp 1 kg, omtrent som forrige gang. Gikk da opp ca 12 kg totalt som var borte av seg selv noen uker etter fødsel. La jevnt på meg gjennom graviditeten forrige gang, håper på det samme nå, men frykter det kan bli mer siden jeg med en ettåring og mye å gjøre på jobb ikke har like mye tid til å trene som forrige gang (da gikk jeg gjerne en mil om dagen helt frem til termin)
 
Er åtte uker på vei. Gikk først ned et halvt kilo, men det har jeg fått på igjen. Veier det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid. Kjenner jeg er redd for å legge på meg for mange kilo, men kvalmen kommer her og hvis jeg ikke spiser.
 
Huff... jeg har ikke turt å veie meg... Jeg er sulten omtrent hele tiden, holder på å grine om jeg ikke spiser :(

Jeg la også på meg noe enormt i de to andre svangerskapene mine og jeg tenker at det er uaktuelt med samme type vektøkning denne gangen! Men jeg er ikke alltid like god til å velge sunt når jeg sitter alene om kveldene :p
Håper bekkenløsningen holder seg borte så jeg kan klare å trene litt :)
 
Jeg har gått ned 1 til 2 kg er 8+4 men kvalmen begynner å gi seg har bare dårlig mat lust :( så håper d blir bedre snart :)
 
Spørs hva man legger i litt å ta av, men jo jeg var bare glad jeg gikk ned ;) I mine øyne var jeg smålubben, men har alltid blitt omtalt som slank. Men før jeg ble gravid hadde jeg vært langtidssykemeldt pga ryggen så jeg hadde ikke fått trent på 1,5 år. Veide da 65 kg, noe som jeg følte var mye.. aldri veid så mye før men det kom rett og slett av lite bevegelse/null trening pga ryggen. Er 166 høy. Så kom ned på 52-53, så tynn vil jeg ikke bli igjen.. ikke pent på meg.. :)

Du er som meg nesten da, jeg er 167 cm. Etter forrigemann gikk jeg ned til 54 kg. Det var litt for tynt. Trives best på 58 ca [emoji4]
 
Står på stedet hvil i forhold til vekt nå, men det er fint, for har en del å gå på.
Sist hadde jeg et par perioder da jeg este ut... Det var ikke akkurat noen jevn vektøkning :eek:
 
Back
Topp