Vektøkning til nå! Hvor mye har du gått opp?

Junibaby

Betatt av forumet
Grøss å gru. Uke 25+0 og opp 12 kg :hungover: Føler meg ikke særlig attraktiv lengre. Blir vel å ende på +30 kg hvis det fortsetter i dette tempoet..
 
Uke 21+5 og har akkurat gått opp en kilo. Men har mer enn nok å ta av fra tidligere så ser helst at jeg ikke går opp så mye mer enn 6-8 kilo totalt :)
 
4 kg, veide 2 kg mindre ved start låven sist..
Gikk opp 8 kg sist, regner med 8-10 kg med mindre det skjer noe spesielt..
Fortsetter jeg som sykemeldt og med minimal aktivitet spørs det om det ikke blir mer..
 
Jeg er 23+5 uker og har gått opp 10 kg. Er førstegangsfødende. Jeg tror det har en sammenheng med at jeg kanskje hadde litt for lite fett på kroppen da jeg ble gravid. Jordmor sa kroppen min trenger et fettlager når jeg begynner å amme :)
 
23+5 og gått opp ca 3 kg, har ikke noe ekstra fra før heller;)
 
Jeg er 24+3 og gått opp 10 kilo. Plutselig fått masse vann i kroppen siste 2-3 ukene - prøver nå å gjøre litt forsiktig med å ikke spise mat som holder igjen på vannet.... :(
 
Er i 25 uka..gått ned 1... Vært nede på minus 4... Så går på igjen nå... Gikk samme runden sist...først ned 5 og...og endte med å gå forbi startvekten og opp 3-4 kg.. Har mer enn nok å ta av..så veldig greit sånnsett...
 
21+4 og opp altfor lite med tanken på hva jeg veide i utgangspunktet.
Men er nå 2 kg over startvekt, og spiser det jeg orker av mat.
Håper jeg lander på 10-12 kg, det var mer optimalt for amming enn 3 kg som med nr 1...
 
24+2 i dag. Jeg har lagt på meg 8 kg. Syns det er veldig tøft, men jeg må jo bare akseptere det. Målet mitt nå er i alle fall max 15 kg. Vet at jeg klarer jobben med å komme tilbake til startvekt etter svangerskapet.
 
21+6 og gått opp 3,5 kg, begynte på 78 kg da så hadde noen kg ekstra fra før (for en bmi under 25 bør jeg veie max 69)
Så bra at det går seint :)
 
Grøss å gru. Uke 25+0 og opp 12 kg :hungover: Føler meg ikke særlig attraktiv lengre. Blir vel å ende på +30 kg hvis det fortsetter i dette tempoet..

Jeg er enda mer i faresonen for det:p. Jeg er bare 21+0 og har gått opp nesten like mye som deg, 11,4 kg XD
 
24+5 og -1kg. Men er jo kvalmen sin feil. Håper jeg snart går opp, hadde ikke noe særlig å gå på fra før, så hver kg er velkommen..
 
24+1, og sist jeg sjekka hadde jeg gått opp 5 kg. Tenker ikke så mye på det egentlig, men ser ut til at det meste er på magen og puppene.
 
Jeg er 25+2. Har gått opp 5,5 kg fra startvekta, men gikk ned 2 kg i starten. Dermed har jeg gått opp 7,5 kg fra det laveste jeg var på. Gruer meg litt til hva totalvekta blir denne graviditeten. Sist gang fikk jeg opp rett over 20 kg og var på total over 80 kg. Jeg hadde MASSE vann i kroppen sist gang..
 
23+2 og gått opp 5kg sist jeg sjekket :) ligger vel sånn ca i samme rute som forrige gang. Endte opp på 12 totalt så helt greit det ;)
 
21+4 og har gått opp 4,5 kg. Det meste har komt dei 3-4 siste vekene... Magen er blitt skikkelig stor. Er redd for giga mage denne gangen
 
Back
Topp