Vektøkning - STRESSA!

Vbaby3

Blir kjent med forumet
Uff.. Litt lei nå.. Gikk akkurat på vekta og har gått opp 5 kg siden sist (ca en mnd). Totalt 12 kg opp nå!  Har litt å ta av fra før også, så er LITT stressa med tanke på at det er 12 uker igjen.

Flere som er stressa pga vekt?
Dere som har vært gjennom flere svangerskap, gikk dere mye opp den siste tiden?

Jeg har sålangt gått opp 20 kg og veier nå 3sifra :(, men virker som det er endel vann..

Har også gått opp 10-12 kg til nå, og er litt stressa med tanke på at det enda er 12 uker igjen :p men aner ikke hvor mye det er vanlig å gå opp i slutten?

Er stressa selv, pga jeg har gått opp 16 kilo til nå... Jeg ville nesten nekte å gå på vekta hos legen sist time... Masse er vann, da jeg er veldig opphovna til tider, men uansett..

Jeg går opp og ned som en jojo disse dager. Kommer helt an på hvor varmt det er. Foreløpig gått opp ca 11 kg, og noen dager er det mer. Tipper jeg kommer til å legge på meg mye vann, for jeg spretter opp flere kg de dagene det er varmt.

Med førstemann gikk jeg opp totalt 25 kg...

Var spent denne gangen, spes når jeg fikk vite det var 2. Men foreløpig har jeg gått opp 11 kg de 6 første mnd..men med to har jeg forsonet meg med at det fort blir som sist.. hehe.. Må bare trene bra etter fødsel *fnis*

her hopper det mellom 2 til 3 kg. har litt og ta av, og mange sier at jeg har tatt av meg i ansiktet. så han tar garantert det jeg har.

Her har jeg lagt på meg rundt 12 og nermer meg 3 siffret... Litt engstelig for det men jeg har klart å holde meg borte fra snus siden jeg ble gravid så tror noen av kiloene kommer der i fra. Håper på å ikke gå opp så mye nå i slutten (i allefall ikke fett) og at det går raskt av etterpå :)

Off, eg og stresse sykt.. La på meg 26kg sist (begynte på 59kg å stoppte på ca 85kg).
Nå begynte eg på 63kg å e allerede oppi 76kg å har 8 uker igjen te termin.... Så det e jo 13kg allerede det :( eg så hadde håpt å bare legga på meg totalt 15kg:/ Jaja, e jo verdt det å det e jo eg så ikkje eige sjølkontroll når det komme te driddmad å snop :P

Men e någe drid :P

Godt å høre at det ikke bare er meg....

+ 12 kg, og 9 uker igjen... 
Håper det stopper opp nå.. Lite sannsynlig :p

Har gått opp 18 kg til nå :O Har gått opp 1 kg i uka siden uke 15. Men jeg bruker samme gravidbukse nå, som jeg gjorde i uke 10. Den er i small. Så tror ikke det har lagt seg så mye på armer og bein? Kjenner at det kan godt bremse opp litt nå. Har jo 9 uker igjen :)

Jeg har gått opp ca. 11 kilo, og det er 9,5 uke igjen - hjelp!

Jeg spiser ganske sunt, men kiloene kommer fort for det, merker at noen av dem har lagt seg rundt hofter og rumpe, men jeg håper at det er amme-reserven som trengs etterpå

Har gått opp 12kg her og, og har nå 8 uker igjen.. regner med det kommer en del mer på nå siste tida...

Men er ikke spesielt stressa.. Har en del og ta av fra før av.. og i cm har jeg ikke blitt så veldig mye større(lår, pupper, rumpe) en cm ell to, sett bort fra magen da:) Hadde nok vært mer stressa hvis centimeterne hadde flydd unna sammen med vekta oppover:)

Back
Topp