Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei
Jeg er 21 uker o har gått opp 4 kilo.
Har veldig synlig mage og merker at jeg begynner å bli tung... Mindre bevegelig med tanke på å bøye seg fremover osv.
Hva med dere?
Jeg har lagt på meg 5 kg og er 21 uker på vei :)
Formen er dessverre ikke helt på topp...sliter med bekkenløsning, og er 100 % sykemeldt...Men gleder meg over magen som vokser! :)
Jeg er 22 uker og har gått opp ekstremt mye! Tror jeg er den eneste i forumet som har gått opp så mye? , hele 11 kg ;)
Det har imidlertid sine grunner, bor stort sett i sofaen og lite fysisk aktiv grunnet lite energi og matinntaket blir deretter.....Har gitt opp vekte gitt, hehe.
Merker også at magen begynner å komme i veien. Særlig når jeg skal bøye meg fremmover for å ta på sko etc.. Samt opplevd par ganger når jeg skal snike meg forbi noe i butikker ol, og jeg må le for meg selv etterpå....det gikk akkurat.....
Er i uke 24, og har gått opp 5 kg
Når jeg skal ta på meg skoene må jeg sette meg ned, men er delvis pga magen og resten pga bekkenet
Ellers så føler jeg meg veldig lett foreløpig, og springer enda i trappene på jobb!
Sist gikk jeg opp 18 kg til sammen, så jeg er jammen ta spent ja!!
Jeg har faktisk ikke veid meg en eneste gang siden jeg ble gravid, må sjekke det så kan jeg oppdatere hvis jeg husker
formen er stort sett veldig bra, bare storebror som sliter meg litt ut
22+6 uker og har ikke gått opp en eneste kg enda.
Kan hende det har endret seg stort til jeg skal til jordmor om to uker, hehe.
Har uansett fått skikkelig mage (MYE større enn jeg hadde sist i denne perioden). Merker allerede at det er slitsomt å være så fleksibel og bøylig når sko skal på og av, og noe på gulvet skal plukkes opp, hehe.
Formen er ellers veldig fin, men sliter litt med at det ene låret låser seg hvis jeg ligger rett ut eller sitter lenge stille. En smule ubehagelig. Tegn på bekkenløsning?
ej he gått opp 10 kilo og begynn å bli bekymra for ka masse ej kjem te å gå opp
verke i bekkenet og er trøtt heile tia...
synst det er kos med den voksende magen men kjenne at ting begynne og bli tongt....
he også begynt å fått vatn i kroppen,kan ikkje ha ringa lenger og he sokke merke
Uke 22 og gått opp 0,7kg i følge vekten i dag tidlig (gikk først ned ca 3,5 kg i starten). Begynner å få ganske synlig mage og føler den ofte er i veien. Som at jeg ikke kan ta igjen glidelåsen på jakka før jeg bøyer meg ned for å ta på sko og at jeg nesten ikke rakk frem til bakbena på hunden min når vi satt på gulvet å skulle klipp negler i går. Må le noen ganger, glemmer jo at jeg er gravid :) Føler meg i veldig bra form ettersom jeg var så dårlig frem til uke 14-15. Men føler ene låret mitt stadig vekk går ut av ledd og gjør stort sett vondt hele tiden (samme som deg kanskje Romle? Tenker bekkenet jeg også..) Og jeg blir andpusten bare jeg går opp en trapp. Koser meg egentlig veldig om dagen med den voksende magen (føler meg ikke så lubben lenger, nå ser man at jeg er gravid :)) og kjenner sparkene oftere og hardere nå :))