Vektøkning mot slutten..

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Har et spm ang vektøkning jeg håper andre har erfaring med eller råd å komme med:)
Jeg har ikke lagt på meg noe siden starten av desember, er vel heller -1 kg siden da. Total vektøkning på 8 kg til nå. Har et høyt SF mål(mellom det grønne og det hvite) og baby følger kurven.. Har hatt normal appetitt, og følt at jeg har spist egentlig godt nok helt fram til for noen dager siden. Er kraftig forkjølet med det som følger med av bronkitt hoste, hodepine, tannverk og generelt vondt i kroppen.. Derfor liten appetitt nå regner jeg med. Det begynner å sees godt på kroppen min nå at jeg er blitt tynn.. Lagg på meg mer ved forrige svangerskap. Er i utgangspunktet ikke særlig stor av meg, men innenfor normalen.
Er 37+4 i dag.
Noen som vet noe om dette? Setter stor pris på tilbakemeldinger :)

Har et spm ang vektøkning jeg håper andre har erfaring med eller råd å komme med:)
Jeg har ikke lagt på meg noe siden starten av desember, er vel heller -1 kg siden da. Total vektøkning på 8 kg til nå. Har et høyt SF mål(mellom det grønne og det hvite) og baby følger kurven.. Har hatt normal appetitt, og følt at jeg har spist egentlig godt nok helt fram til for noen dager siden. Er kraftig forkjølet med det som følger med av bronkitt hoste, hodepine, tannverk og generelt vondt i kroppen.. Derfor liten appetitt nå regner jeg med. Det begynner å sees godt på kroppen min nå at jeg er blitt tynn.. Lagg på meg mer ved forrige svangerskap. Er i utgangspunktet ikke særlig stor av meg, men innenfor normalen.
Er 37+4 i dag.
Noen som vet noe om dette? Setter stor pris på tilbakemeldinger :)
Jeg har ikke lagt på meg i dette svangerskapet i det hele tatt. Er nå ved utgangspunktet igjen etter at jeg gikk ned i vekt de første månedene. Så lenge du og babyen følger kurvene deres har det vel ikke så mye å si.

Babyen legger nok på seg det han skal. Jeg gikk opp 3kg til uke 29. Etter det har jeg bare gått ned igjen. Veier nå det samme som jeg gjorde før jeg ble gravid. Er nøye fulgt opp av sykehus pga andre ting og babyen er helt normal. Så hvis du har vært litt syk, så har du tært på egne fettlager, mens babyen tar næringen han trenger :)

Regner med at baby har det fint :) Var slik sist i allefall. Vi fikk mildt talt sjokk over hvor lubben hun var når hun ble født.. Er vel mest mor det går utover.. Kjedelig når det lille som er av reserver tæres på.

Står iallfall her at det ikke er unormalt å gå ned litt på slutten :) sikkert ikke noe å bekymre seg over! Babyene tar til seg den næringen den trenger fra lagrene i kroppen :) ImageUploadedByBV Forum1454105821.666174.jpg

Jeg har ikke lagt på meg mye dette svangerskapet, 5 kg. 11 dager til termin nå. :) Jordmor sier ikke noe på det, siden jeg følger kurven osv..

Back
Topp