Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet at det finns anbefalinger om hvor mye man legge på seg osv... men jeg tenker at dersom man spiser sunt så skal man få lov å spise seg mett. Fødsel og amming krever utrolig mye av kroppen.Hei. Jeg er i dag 6+1 og gikk på vekten. Er klar over at den varierer, men er det vanlig å ha lagt på seg allerede? Jeg «må» småspise hele tiden føler jeg, så skjønner jo at det kan gå ann. Men hvor mye er vanlig å legge på seg 1. trimester?

Jeg la på meg 3 kilo, var så sulten, mitt tips i etterpåklokskap er å spise druer og popcorn om du skal spise utenom faste måltider. Og ikke spise noe serlig mer enn før. Du trenger bare et eple mer om dagen nå. Jeg la på meg syyykt mye sistHei. Jeg er i dag 6+1 og gikk på vekten. Er klar over at den varierer, men er det vanlig å ha lagt på seg allerede? Jeg «må» småspise hele tiden føler jeg, så skjønner jo at det kan gå ann. Men hvor mye er vanlig å legge på seg 1. trimester?
tross oppkast og aktiv arbeid