På jordmor kontroll ble det konstantert avflatet sumfyse fundus mål, og ble deretter sendt videre to dager senere. Jenta i magen har hele veien ligget på det nedre innenfor vekst.
Jeg var stiv av skrekk, og fikk veldig lite informasjon, fordi jeg var så redd så glemte jeg å stille spørsmål rundt det.
Informasjonen jeg fikk var at hu er veldig liten, under 5 prosentilen sa de, uten at jeg vet hva det betyr, ble satt opp til ny ultralyd om to uker, for å følge veksten.
Har jo googlet en del..
Men dersom det viser seg at hun om to uker ikke har vokst / har vokst lite, vil de da ta en vurdering på å forløse henne tidligere ?
Kan det være morkake svikt?
Hvilke vurderinger tas til neste kontroll, og hva kan være utfallet ?
Noen som har opplevd lignende? Funnet ut årsak, eller ja, hvordan gikk det ?
Skal ringe jordmor i morgen for mer informasjon, forhåpentligvis. Men det hadde vært fint å høre om andre sine erfaringer
Jeg var stiv av skrekk, og fikk veldig lite informasjon, fordi jeg var så redd så glemte jeg å stille spørsmål rundt det.
Informasjonen jeg fikk var at hu er veldig liten, under 5 prosentilen sa de, uten at jeg vet hva det betyr, ble satt opp til ny ultralyd om to uker, for å følge veksten.
Har jo googlet en del..
Men dersom det viser seg at hun om to uker ikke har vokst / har vokst lite, vil de da ta en vurdering på å forløse henne tidligere ?
Kan det være morkake svikt?
Hvilke vurderinger tas til neste kontroll, og hva kan være utfallet ?
Noen som har opplevd lignende? Funnet ut årsak, eller ja, hvordan gikk det ?
Skal ringe jordmor i morgen for mer informasjon, forhåpentligvis. Men det hadde vært fint å høre om andre sine erfaringer