Firesmåfine
Flørter med forumet
Dere som har vært på vekstkontroll ca uke 24, 28 og/eller 32, hva var målene deres?[emoji5]
Er det andre her som ligger under gjennomsnittet?
Er det andre her som ligger under gjennomsnittet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått ny time til vekstkontroll?Blitt sendt på kontroll grunnet avflatende SF-mål. Startet rett under gj.snittet, er nå ganske raskt falt utenfor normalkurven og er fra forrige uke ikke lenger i de fargede feltene
For 6 og 2 uker siden var lille -4%, i dag (rett over 32 uker) -15%. Har ikke fått vite gram.
Litt skummelt dette her synes jeg, fått beskjed om svært lav terskel for å komme inn for kontroller utenom de oppsatte.
Ja, både vekstkontroll og ctg og hele pakkaHar du fått ny time til vekstkontroll?
Jeg opplever det samme. Ligger på grensen til morkakesvikt. Vanskelig å definere at hun er roligere i magen. Da hun kan være rolig med små bevegelser store deler av dagen, og plutselig er det full rulle. Men dette kommer ikke på en bestemt tid.Ja, både vekstkontroll og ctg og hele pakka
Synes det er mest skummelt det med at det liksom bare er jeg som kan kjenne om jeg synes lille er aktiv nok. Lille er ikke av de mest aktive fra før av, så jeg synes det har vært vanskelig hele veien.
28+3 estimert til 1150 gram
31+5 estimert til 1700 gram -1%
Så her er han på gjennomsnitt
Skal på siste vekstkontroll om 5 uker.
Flinke gutter det [emoji3][emoji122]Ligger bra likt våre to da! Min kar ble estimert til bare 80 gram mer enn din, og da på 31+6.
Mine mål
Uke 22, 383 gram -22 %
Uke 24, 582 gram - 20 %
Uke 26, 748 gram - 22%
Uke 27, 946 gram - 20% (1 dag fra uke 28)
Uke 30, 1277 gram - 22%
Hatt to ulike overleger og de kommer til samme mål. Barnet vokser. Ny måling uke 31 og samtale om veien videre og uke 32 vekst estimering. Så langt er planen lagt her. Så får vi se hyppigheten etter dette.
Hun vokser men følger sin egen kurve. Er kjempe spent på samtalen jeg skal ha på onsdag. Hva kk ser for seg veien er videre, nå som morkaken begynner å vise tegn til svikt.