PengNien
Betatt av forumet
Alt så bra ut med lille herr Pedersen i magen, han var 13% over snittet men fortsatt innenfor normalen, (er straks 33uker.) 2,2kg, -og allerede tatt igjen mor, jeg var 2,1...;-) Svigermor var med denne gangen, og jeg fikk gleden av å være litt forsøkskanin. Det var en ung legestudent inne på ultralyden, de var begge skikkelige ålreite, men legestudenten slet litt med å finne det han fikk beskjed av legen å finne.. Tydelig at leger ikke lærer mye pedagogikk, så jeg trådte til med mine kunnskaper -og følte vi hadde en undervisningstime for svigermor og studenten ;-) var moro :-D er nå helt bombesikker på at det er en gutt- siden han fant både skrotum og testikler... Lille Pedersen har også lagt seg godt ned i bekkenet (det hadde ikke jeg merket i det heletatt ), jeg spurte om han hadde festet seg og legen sa: 'nå er ikke jeg så sterk, men tror det skal ganske mye til før han skvetter opp igjen '.. Alt i alt en flott dag på sykehuset ;-) Svigermor klarte å si da vi var ute: '22 kg ja...' og jeg holdt på å daue av både latter og den absurde ideen av å ha så stor unge at jeg fikk fantomsmerter i bekkenet...