Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har gått jevnlig på vekstkontroll pga høy bmi. Vesla har hele tiden ligget på normalen og fulgt den kurven, med +-1%..
Var på ny kontroll i går 36+1 og da hadde vesla gått ned -9% på magen, hodet var fremdeles på normalen..
Flere som har opplevd dette?
Hos meg målte de også feil den ene gangen, da målte de at magen ikke hadde vokst.. Men så viste det seg etter to kontroller at de hadde målt magen for stor den første gangen. Slikt hender, så det er sikkert ikke noe annet en feilmåling
Opplevde det samme med eldstemann. Så nesten ut til at veksten flatet ut. Jordmor mistenkte meg for å slanke meg, som selvfølgelig ikke stemte. Fikk en annen jordmor til å måle og da så det helt fint ut Gutten var litt over gjennomsnittet når han kom.
Jordmor målte flere ganger så det stemmer.. De tar iallefall tre kontrollmålinger av samme ting.. Og ettersom hun har ligget på kurva hele veien må de ha målt rett de andre gangene å..
Men satt med ctg en stund og alt såg bra ut, en veldig aktiv unge med puls rundt 170 hele tiden