Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, får vel heller spørre legen da hehe ja 39 uker i morgen så er spent på om det er begynt, eller om det er lukket å låst hehe hun har vært litt stor +16 % så er vel for å sjekke hvor stor hun er nå spennende takk for detEg trur ikke di gjør det der.. Trur bare det er den jm eller lege som du går på kontroll til som gjør det
Skjønne godt du vil vita kossen det står te der nede
Er det noe spesiell grunn til at du skal på kontroll, eller er det bare for å sjekka litt?? Lykke te iallefall
Må de ikke inn nedentil for å se?Det synes jo på ul, så jeg ville spurt om hvordan det ser ut skader jo ikke å spørre! Jeg er satt opp til ul med vekstkontroll og modning på samme time.
Ja jeg får bare gjøre detBle litt usikker nå men de ser jo åpning eller ikke på ul. Jeg har flere ganger blitt vist åpningskanalen og at den er fin og lukket. De sjekker jo med ul om morkaka ligger foran.
Du får bare spørre
Nei jeg hadde spurt hvis jeg var deg! Og hvis de først skal opp å rote skader det jo ikke å be de tøye litt hvis muligJa det skader jo ikke å spør
Venter den lille jenta mi den 2 august