Vekstkontroll

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Skal på vekstkontroll i morgen, er det normalt å spørre om de kan sjekke modning eller gjør de ikke det? Hehe Off syter med å spørre, men vil gjerne vite :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Eg trur ikke di gjør det der.. Trur bare det er den jm eller lege som du går på kontroll til som gjør det ;)
Skjønne godt du vil vita kossen det står te der nede ;)

Er det noe spesiell grunn til at du skal på kontroll, eller er det bare for å sjekka litt?? Lykke te iallefall :D

Eg trur ikke di gjør det der.. Trur bare det er den jm eller lege som du går på kontroll til som gjør det ;)
Skjønne godt du vil vita kossen det står te der nede ;)

Er det noe spesiell grunn til at du skal på kontroll, eller er det bare for å sjekka litt?? Lykke te iallefall :D
Ok, får vel heller spørre legen da :) hehe ja 39 uker i morgen så er spent på om det er begynt, eller om det er lukket å låst hehe :) hun har vært litt stor +16 % så er vel for å sjekke hvor stor hun er nå :) spennende :) takk for det :)

Det synes jo på ul, så jeg ville spurt om hvordan det ser ut:) skader jo ikke å spørre! Jeg er satt opp til ul med vekstkontroll og modning på samme time.

Det synes jo på ul, så jeg ville spurt om hvordan det ser ut:) skader jo ikke å spørre! Jeg er satt opp til ul med vekstkontroll og modning på samme time.
Må de ikke inn nedentil for å se? :)

Ble litt usikker nå:) men de ser jo åpning eller ikke på ul. Jeg har flere ganger blitt vist åpningskanalen og at den er fin og lukket. De sjekker jo med ul om morkaka ligger foran.

Du får bare spørre:)

Ble litt usikker nå:) men de ser jo åpning eller ikke på ul. Jeg har flere ganger blitt vist åpningskanalen og at den er fin og lukket. De sjekker jo med ul om morkaka ligger foran.

Du får bare spørre:)
Ja jeg får bare gjøre det :)

Det gjorde de med meg på sykehuset når jeg hadde vekstkontroll. Med begge to:) så bare spør, det verste de kan si er nei

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ja det skader jo ikke å spør :)

Når de sjekker modning ved termin bruker de ikke ul. Men sjekker med fingrene:) hvis de sjekker, be de røske litt i samme slengen;)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Jeg pleier alltid å spørre mest mulig når jeg først er der. Så får de heller si nei visst de ik kan hjelpe meg. Men syn det er bedre å vite mest mulig ;)

Back
Topp