Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok skjønner... da skal jeg vel ikke sutre over det får hoppas på at alt er som det skal da, babyen ligger ihverfall på kurvan. Det er vel bare jeg som er litt nervøs ettersom vi fikk høre på 3dn i uke 27 at den lilla var 1050g, å jeg synes det høres litt lite ut Stresser meg over at jeg ikke går opp så mye i vekt...
Til sammenligning har jeg fått disse målene:Ok skjønner... da skal jeg vel ikke sutre over det får hoppas på at alt er som det skal da, babyen ligger ihverfall på kurvan. Det er vel bare jeg som er litt nervøs ettersom vi fikk høre på 3dn i uke 27 at den lilla var 1050g, å jeg synes det høres litt lite ut Stresser meg over at jeg ikke går opp så mye i vekt...
Til sammenligning har jeg fått disse målene:
uke 26+3 920gr -4%
uke 28+3 1190gr -15%
Og normalsjiktet er på +-20% så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg
Du får nok ikke noe 4 kilos plugg til termin, noen må jo dra snittet nedover og
Ok skjønner... da skal jeg vel ikke sutre over det får hoppas på at alt er som det skal da, babyen ligger ihverfall på kurvan. Det er vel bare jeg som er litt nervøs ettersom vi fikk høre på 3dn i uke 27 at den lilla var 1050g, å jeg synes det høres litt lite ut Stresser meg over at jeg ikke går opp så mye i vekt...