Vekstkontroll

Lene_84

Elsker forumet
32 uker idag og eg skal på vekstkontroll..Glede meg mye te å se babyen igjen :)
Skal bli spennande å se kor stor babyen er blitt nå, for eg har ikke lagt så mye på meg nå de siste 3 ukene.. Så det blir spennande :D

Ha ein fin dag dokken andre idag :D

Grattis med 32 uker på vei..
Lykke til i dag..

Hurra for 32 uker å lykke til i dag:)
Jeg skal den 23juli men det er for at jeg er for svær :p hehe..

* Lillesøster ventes 19 august *

Gratulerer med 32 uker:) å masse lykke til på vekstkontrollen. Oppdater gjerne:) skal på vekstkontroll til tirsdag jeg også. Gleder meg:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

32 uker idag og eg skal på vekstkontroll..Glede meg mye te å se babyen igjen :)
Skal bli spennande å se kor stor babyen er blitt nå, for eg har ikke lagt så mye på meg nå de siste 3 ukene.. Så det blir spennande :D

Ha ein fin dag dokken andre idag :D
Kossen gjekk d?:-)

Spent :)

Hvordan gikk det på vekstkontrollen din?

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Sånt da va eg hjemma og fikk satt meg ned med dokken ;)
Kontrollen gikk fint, ungen er i overkan av 10 % større enn gjennomsnittet og ca 2000g (viss eg huske rett) Så satt hode godt nede i bekkenet og ungen hadde masse hår på hode... hihihih
Det ser ut som ein sterk og frisk unge :)
Så neste gang eg skal te Skien er når fødselen er i gang ;)

Så bra at alt var bra babyen :)
10% er ikke så veldig mye. Sa de hvor mye hun vil veie ved fødselen ca.?

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

10 % er nok det, er det som sist la Oliver mest på seg de siste 6 ukene og blei jo ein unge på over 4 kg.
Hun sa ikke noe om kor stor hu trudde babyen kom te å bli te fødsel, men det blir vel ein 4 kg baby igjen.. Noe eg ikke gleder meg til...

Så bra alt sto bra til :) 4kg er stor unge ja, om det blir fødselsvekta..

Jeg var på kontroll på søndag i Skien, da 33+1 og lillegutt var da 2525 gr blir nok giga bebi :/ store søster var kun 3145 gr ved fødsel 3 dager før termin.....skal på ny ul 5 august....:/

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg var på kontroll på søndag i Skien, da 33+1 og lillegutt var da 2525 gr blir nok giga bebi :/ store søster var kun 3145 gr ved fødsel 3 dager før termin.....skal på ny ul 5 august....:/

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Stakkar deg.. Sist hadde eg ein på 4126 og det har eg ikke lyst på igjen... men e stygt redd for at det blir det... Lykke te på kontroll igjen den 5.aug.

Weeheey. Gratulere med 32 uker. Og en vellykka vekstkontroll :-D.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff ja det er er en stor bebis ;/ jo takk jeg håper de setter meg igang hvis han har blitt så stor til den tid jeg, merker at jeg gruer meg ekstra til å føde denne gangen ;(

Lillebror melder ankomst 19.08.13

Back
Topp