Vekstkontroll.

*IdaMor*

Elsker forumet
På mandag skal jeg på vekst kontroll. Er dette noe de gjør for et planlagt keisersnitt? De sa at mage målene mine var fine så de mistenkte ikke noe alt for stor baby. De skulle også sjekke hjerte en gang til :/ Uten noen vidre forklaring på hvorfor.. er bekymret jeg nå. Håper jeg får en dato og forholde meg til på mandag... Vil vite nå om det bilr keisersnitt eller ikke! Sente melling til mon jordmor idag (som også jobber på sykehuset) for og spørre, og hun sa at det lå ann til Keisersnitt... men jeg vil ha et klart svar! Er jo ikke så lenge igjen til at det skal skje da :P

Jeg har vært på to vekstkontroller på sykehuset i det siste , grunnet rifter med nr 1. De sjekker om babyen er stor og om det er bedre for meg med ks for ikke fslukte rifter igjen . + høyt symfusemål . Tipper det er flere grunner til at de vil ha noen på ekstra kontroll. Skal på siste kontroll 11.januar.

Lykke til på mandag :-)

Hmm ja ikke vet jeg... Jeg er spent :P Håper han klarer og holde seg inne litt til, hatt litt smårier i natt. Vil ikke ha noe hastekeisersnitt..

Back
Topp