Vekstkontroll unnagjort

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Litt høye SF-mål (dog, de følger kurven sin...) så jeg fikk ultralyd. :)

Alltid koselig å se lillegutt igjen.

Han avviker hele 0,8 % fra gjennomsnittet. Ingenting med andre ord :P Og fostervannsmengde var helt fin.

Og når jordmora målte SF-målet så fikk hun et langt mindre mål enn legen gitt.

Godt å se at alt var bra :) (og at all isen jeg har spist ikke har påvirket vekten hans.. ENNÅ :P )

Jeg har også litt høy SF måling, men har ikke fått noen kommentar om det fra verken lege eller jordmor..
Så kjekt å få se den lille igjen da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også litt høy SF måling, men har ikke fått noen kommentar om det fra verken lege eller jordmor..
Så kjekt å få se den lille igjen da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Han sa at hvis jeg ville så kunne han sende en henvisning. Jeg var ikke så vondt å be :P :D

Jeg fikk alt for høyt SF mål forrige kontroll, og fikk beskjed om å ha ny kontroll om 2, ikke 4 uker. Så i morgen skal jeg ekstra kontroll, og hvis det fortsatt er høyt så håper jeg og på ny kontroll med UL. Men men, satser på at det bare er avvik mellom at jeg pleier å gå til jordmor og at det var legens mål som var avvikende.

Jeg har SF-mål under rød streken, men har vært på vekstkontroll fordi jeg har fått stort barn før. Tross liten magen lå hun +3% - likevel ingenting. Storebror var 4.7 kg på termin.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Back
Topp