Vekstkontroll unnagjort ;)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Alt så fint ut på vekstkontrollen i dag :) Hun lå 15 % over gjennomsnittet og jordmora sa hun kommer til å bli godt over 4 kg om eg går til termin..... Også lå hun med hodet godt ned i bekkenet men hadde ikje festet seg ennda :D
Skal ut på ny vekstkontroll i uke 38 for å se at hun ikkje hadde vokst ennda mer ;)

Godt at alt så bra ut da :-) Fint at du blir fulgt opp da :-) Var det ok dersom det holder seg på +15?

Vekstkontroll er noe man får dersom de vurderer at det er behov for det på kontrollene?? Min gutt lå jo litt over på 3D-ul, og sf-målene mine ligger også over normalen, men så lenge de ikke sier noe, så skal det være ok/ikke for mye over normal??

Eg får dem kontrollene pga lavt stoffskifte og nr to lå under med -20%.. Også er det vell om mage målene flater ut?? vil eg tro....
Ja hun sa ikkje noe om noe. Så eg spurte hva om det hadde økt ennda mer,men det måtte vi ta når eg kom tilbake viss det viste seg at hun hadde økt ennda mer på vekst...

Så bra at de følger med, og det er vel sikkert mye bedre at babyen ligger over som nå, enn såpass mye under som 20. :-)

Jeg skal på ul for det samme i morgen! Er veldig spent. Hun lå normalt på forrige ul :) Har jordmor sagt noe om evt tiltak? Er det igangsetting eller?

Alt så fint ut på vekstkontrollen i dag :) Hun lå 15 % over gjennomsnittet og jordmora sa hun kommer til å bli godt over 4 kg om eg går til termin..... Også lå hun med hodet godt ned i bekkenet men hadde ikje festet seg ennda :D
Skal ut på ny vekstkontroll i uke 38 for å se at hun ikkje hadde vokst ennda mer ;)

Vet du hva målene lå på? MAD, BPA og FL? En anelse nysgjerrig ;)

Jeg skal på ul for det samme i morgen! Er veldig spent. Hun lå normalt på forrige ul :) Har jordmor sagt noe om evt tiltak? Er det igangsetting eller?

Det skulle vi komme tilbake til viss det hadde økt mer til neste kontroll fikk eg til svar. .. Hun var så i farten med allt følte eg..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg skal på vekstkontroll idag, gleder meg. :)

Det skulle vi komme tilbake til viss det hadde økt mer til neste kontroll fikk eg til svar. .. Hun var så i farten med allt følte eg..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner! Må bli spennende å høre hva hun sier. Jeg krysser fingre og tær for at hu ikke er blitt stor siden sist. Tre timer til ul for meg nå :)

Skjønner! Må bli spennende å høre hva hun sier. Jeg krysser fingre og tær for at hu ikke er blitt stor siden sist. Tre timer til ul for meg nå :)

Håper heller ikkje hun har vokst så mye mer.. Men det hender jo at dem tar feil på disse vekstkontrollene og...
Lykke til med din kontroll :)

Jeg har å vært på vekstkontroll i dag! Lillebror var +23% ved fødsel storebror var akkuratt gjennomsnitt. Tulla i magen ligger litt over nå og det virket som om jordmor mente at hun ville øke litt mer fremover, men de tar ikke stilling til ks før ved neste estimering.

Back
Topp