Vekstkontroll uke 26

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
Jeg var på vekstkontroll på sykehuset i går, 26+2, og jentene i magen veker henholdsvis 850 gram og 830 gram <3 De vokser fint i sin kurve og ligger ca -3% og -6% under snitt.

Det er så rart at det nå begynner å nærme seg <3 og jeg gleder meg sånn!!

Jeg var på vekstkontroll på sykehuset i går, 26+2, og jentene i magen veker henholdsvis 850 gram og 830 gram <3 De vokser fint i sin kurve og ligger ca -3% og -6% under snitt.

Det er så rart at det nå begynner å nærme seg <3 og jeg gleder meg sånn!!
Så spennende :) skal på 26ukers kontroll i morgen. Har ikke fått noe estimert vekt tidligere, men kanskje jeg får det da :-) men høres jo helt supert ut med dine to [emoji173]️

Så spennende :) skal på 26ukers kontroll i morgen. Har ikke fått noe estimert vekt tidligere, men kanskje jeg får det da :) men høres jo helt supert ut med dine to [emoji173]️
Nei jeg har heller ikke fått estimert tidligere, så dette var gøy <3 jeg var hos en veldig dårlig lege denne gangen (pleier å få prima oppfølgning og informasjon etter hver time) men denne legen var bare fullstendig ute av stand til å egentlig være noe særlig.. jeg hadde gruet meg litt til denne timen fordi jeg var så redd for alt mulig og hun gjorde det ikke bedre. Men dagen etter ringte jeg tilbake til sykehuset og fikk snakket med en annen lege som gikk gjennom alt av mål osv osv, og det gjorde så godt å få vite at de har det så bra <3

Masse masse lykke til på kontroll i dag!! Håper du oppdaterer :D <3

Nei jeg har heller ikke fått estimert tidligere, så dette var gøy <3 jeg var hos en veldig dårlig lege denne gangen (pleier å få prima oppfølgning og informasjon etter hver time) men denne legen var bare fullstendig ute av stand til å egentlig være noe særlig.. jeg hadde gruet meg litt til denne timen fordi jeg var så redd for alt mulig og hun gjorde det ikke bedre. Men dagen etter ringte jeg tilbake til sykehuset og fikk snakket med en annen lege som gikk gjennom alt av mål osv osv, og det gjorde så godt å få vite at de har det så bra <3

Masse masse lykke til på kontroll i dag!! Håper du oppdaterer :D <3
Så bra du fikk snakket med en ny lege da:) ikke noe kjekt å.sitte igjen med en dårlig følelse etter kontroll.
Ja, nå har jeg vært og hilst på de små igjen. Og de har det veldig bra :D fikk også estimert vekt for første gang, og de ligger på 800gram begge to. 25+4 i dag. :D veldig deilig å se at alt er bra, og at de tydeligvis trives i magen. Og ikke har livmorhalsen blitt noe forkorta heller. Så foreløpig tipp topp :D

Så bra du fikk snakket med en ny lege da:) ikke noe kjekt å.sitte igjen med en dårlig følelse etter kontroll.
Ja, nå har jeg vært og hilst på de små igjen. Og de har det veldig bra :D fikk også estimert vekt for første gang, og de ligger på 800gram begge to. 25+4 i dag. :D veldig deilig å se at alt er bra, og at de tydeligvis trives i magen. Og ikke har livmorhalsen blitt noe forkorta heller. Så foreløpig tipp topp :D
Så fin vekt <3 ligger på gjennomsnitt de da <3 venter du gutter/jenter/en av hver?<3
Godt at alt er bra!!

Jeg var på kontroll uke 23+2 og guttene ble målt til 660g og 700g, så de er ganske store.
Skal på 3D ultralyd uke 24+5 og er spent på hva de blir estimert til da :D

Jeg var på kontroll uke 23+2 og guttene ble målt til 660g og 700g, så de er ganske store.
Skal på 3D ultralyd uke 24+5 og er spent på hva de blir estimert til da :D
Hihi ja, da er de ganske store! Men så utrolig fint tenker jeg <3

Jentene mine ble mål igjen nå 28+3 tror jeg, og begge var bikket 1100 gram, og var henholdsvis -6% og -7% under gjennomsnittet. Jeg skal på kontroll nå til onsdag (30+2) og håper de da har kommet opp til 14-1500 hver<3

Målte mine 24+5 og de er 780 og 800g, og ligger 8 og 11% over snittet :) følger sin egen kurve bra :)

Back
Topp