Vekstkontroll i dag :) -ultralyd-

Oboy!

Gift med forumet
Og lille gutten min har gått fra -16% til -11% :) og da var legen godt fornøyd! :) jeg også såklart !! :)
Han har til og med snudd seg med hodet ned! Så nå håper jeg han ligger slik til han skal ut :p
Men får en "siste" ultralyd i uke 37 , for å være helt sikker på at han ligger med hodet ned :) (vi får ikke føde i seteleie på sykehuset her... Da blir vi sendt til Haugesund)

Så mor i huset er meget fornøyd idag :) ;)

Og lille gutten min har gått fra -16% til -11% :) og da var legen godt fornøyd! :) jeg også såklart !! :)
Han har til og med snudd seg med hodet ned! Så nå håper jeg han ligger slik til han skal ut :p
Men får en "siste" ultralyd i uke 37 , for å være helt sikker på at han ligger med hodet ned :) (vi får ikke føde i seteleie på sykehuset her... Da blir vi sendt til Haugesund)

Så flott :-) heldig du er :-)

Så bra! Godt å se at ting går som det skal :)

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Hurra :) flink gutt :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Godt å høre det går riktig vei :-)

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Så kjekt at du fikk positive nyheter :-) Krysser fingrene for at han ligger med hodet ned til han er kommet ut :-)

Sniker fra oktober ;)

Hvorfor får man ikke føde i seteleie på Stord? har jeg aldri hør snakk om tidligere.men kanskje fordi våre har komt med hodet først da.

Sniker fra oktober ;)

Hvorfor får man ikke føde i seteleie på Stord? har jeg aldri hør snakk om tidligere.men kanskje fordi våre har komt med hodet først da.

Etter at vi kom inn under Haugesund sykehus får vi ikke føde i sete der oppe.. Har visst vært sån de siste årene.. Er ikke heelt sikker på hvorfor, men tror det er noe med at de har "bedre" leger og kompetanse? Nå skal ikke jeg si noe sikkert :p eneste som jeg kan si sikkert er at vi får ikke føde i sete på Stord :p hehe!

Etter at vi kom inn under Haugesund sykehus får vi ikke føde i sete der oppe.. Har visst vært sån de siste årene.. Er ikke heelt sikker på hvorfor, men tror det er noe med at de har "bedre" leger og kompetanse? Nå skal ikke jeg si noe sikkert :p eneste som jeg kan si sikkert er at vi får ikke føde i sete på Stord :p hehe!

Ok ;) jaja..... Der har de jo nyfødt avdeling og,så på den måten kan jeg forstå kanskje,om det skulle være noe.

Så flott! :)

Det nærmer seg august med stormskritt nå. Håper formen din er fin.

Så bra for deg :-) Til de som lurer: Setefødsel er en risiko, særlig hvis mor ikke har født barn i seteleie før. Da vet man egentlig ikke om det vil gå helt etter boken. Det må derfor være muligheter for keisersnitt i løpet av få minutter dersom noe skulle oppstå, og det har man ikke ved alle sykehus.

så flott. håper frøkena mi også har lagt på seg til neste kontroll.

Så bra for deg :-) Til de som lurer: Setefødsel er en risiko, særlig hvis mor ikke har født barn i seteleie før. Da vet man egentlig ikke om det vil gå helt etter boken. Det må derfor være muligheter for keisersnitt i løpet av få minutter dersom noe skulle oppstå, og det har man ikke ved alle sykehus.

Det høres jo litt fornuftig ut .. men såvidt jeg vet har de mulighet for ks på Stord,. Men kriseberedskapen er sikkert ikke på samme nivå som Haugesund . Dessuten mener jeg de ikke har barnelege på fast basis der heller,de kommer til stord fra Haugesund om nødvendig og ved den obligatoriske sjekken som nyfødte får fra barnelegen.

Det skal være barnelege tilstede ved kritiske keisersnitt. Noen ganger må barna ha pustehjelp og respirator etterpå.

Det skal være barnelege tilstede ved kritiske keisersnitt. Noen ganger må barna ha pustehjelp og respirator etterpå.

Ja,det forstår jeg. Men av og til må de sikkert ta d valget uten at barnelege er tilstede og tenker jeg.. Men alltid greit og ha forhåndsregel,som i dette tilfelle der det er snakk om setefødsel :)

Back
Topp