Vekstkontroll ferdig for denne gang..

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Vekstkontroll onna gjort. Kom inn til timen og møtte ei blid og rolig jordmor. Fikk tatt målingene og skrev di inn(bebien var må ca 3300). Men disse målingene hun fekk var betydelig mindre enn dem hun forrige fekk. Så da måtte eg legge meg oppå benken igjen. Hun målte og styrte på og hentet inn ei annen også. Som viste seg og være hun eg hadde hatt sist. Dem fekk forskjellige mål og ble enige om å sette et mellom mål som er svært usikkert. Snakket en stund etterpå og vi sa at pga hard fødsel på han første som var rett over 4kg, satt fast og ble født lam på høyre side av ansiktet at eg ønsket og bli satt igang. Ønsker ikkje å utsette meg selv eller ungen om det skulle bli samme utfallet. Men det er det ingen garantier for hell. Så hun gikk og snakka me legen og kom tilbake og sa at 1 juli skulle eg komme tilbake og snakke med jordmor og lege. Og at det sannsynligvis ble at dem satte meg igang da. Så måtte ha med baggen og ting og tang.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Godt det var noe mindre mål da. Sa de hvor mye de trodde vekten ville være på ved termin da?
Får virkelig håpe du blir hørt og at du blir igangsatt den 1. Da... Og med din for historie regner jeg nesten med det! Lykke til..

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Rondt 3800/4000. Sa dem, men var ikkje 100% sikkre ang måla. Håoer og at dem setter meg igang da viss ikkje det starter selv før det.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Får håpe at du blir satt igang 1 juli så du slipper å engste deg. Høres ut som om de følger deg godt opp i hvert fall :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Godt du blir fulgt opp :) Håper du blir satt i gang 1.Juli.. Spennende

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Da blir 1. juli en spennende dag for dere! :)
Lykke til, ikke lenge igjen nå :)

så bra du blir fulgt opp og håper det starter av seg selv eller blir satt i gang :) masse lykke til videre..

Får håpe de setter deg igang 1 juli så slipper du å være urolig for det. Spennende

Back
Topp