Vekstestimering

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I morgen tidlig kl 09.00 er det min tur til å se lille jenta igjen da vi skal på vekstestimering. Gleder meg masse og er veldig spent på hvor stor hun er nå. Jeg Får det grunnet svangerskapsforgiftning sist svangerskap og at det mot slutten sist ble målt -15%.. Er spent på hvordan det ligger an denne gangen :)

Masse lykke til i morgen :D Krysser fingrene for at alt ser supert ut :D

masse lykke til :-)

lykke til! Koselig å se lillegull...

I morgen tidlig kl 09.00 er det min tur til å se lille jenta igjen da vi skal på vekstestimering. Gleder meg masse og er veldig spent på hvor stor hun er nå. Jeg Får det grunnet svangerskapsforgiftning sist svangerskap og at det mot slutten sist ble målt -15%.. Er spent på hvordan det ligger an denne gangen :)
Lykke til :)

Da har jeg vært på sykehuset og fått sjekket veksten til den lille snuppa i magen min :) Hun lå på -5,47% og hun regnet ut at hun veide 1470g nå og ca 31cm lang. Jeg er 30+5 idag :) Hun er så hyggelig hun som jeg får komme til på sykehuset, hun er student i ul så jeg får komme tilbake om ca 4 uker for ny vekstestimering hvis jeg vil (selvfølgelig vil jeg det :D) også får hun øvet seg mer på vekstestimering. Målene ble forresten dobbeltsjekket av en annen jm også :) Ellers så alt veldig fint ut og snuppa ligger med hodet godt ned i bekkenet (ikke festet da) Håper hun blir liggende sånn :)

Så supert! Både at hun ligger rett vei, er så bra str og at du får ny ul :) Hadde jeg også takket pent ja til ;) :D

så fint da, det hørtes jo veldig bra ut det og så fint å få komme på ny om 4 uker :-)

Back
Topp