Vekstestimering

Mammaheks

Forelsket i forumet
I dag skal jeg på vekstestimering siden førstemann var en så stor gutt at han ikke kom igjennom bekkenet. Dette blir spennende. Er denne babyen like stor blir det ks på meg. Eller de kan velge å sette meg i gang før tiden. 
Håper i hvert fall ikke at de ikke tar mine bekymringer og tidligere opplevelser alvorlig, slik som med første mann. 

Ønsk meg good luck :)

Lykke til, blir spennende å få en oppdatering..

Fucoc skrev:
I dag skal jeg på vekstestimering siden førstemann var en så stor gutt at han ikke kom igjennom bekkenet. Dette blir spennende. Er denne babyen like stor blir det ks på meg. Eller de kan velge å sette meg i gang før tiden. 
Håper i hvert fall ikke at de ikke tar mine bekymringer og tidligere opplevelser alvorlig, slik som med første mann. 

Ønsk meg good luck :)

Lykke til! Jeg skal i neste uke. Vil gjerne høre hvordan det gikk og hva de bestemte seg for!

Masse lykke til

nei det gikk ikke så bra. den unge gynekologen mente min forrige fødsel hadde vært bortimot normal, og at jeg burde gå hjem og vente på fødsel. babyen ble estimert til å veie 3500, det samme som er internasjonal standard for et foster i uke 40... 

Snufs, ble egentlig ganske lei meg, siden jeg ser for meg nøyaktig det samme fødselsforløpet som forrige gang. Andre folk får fødselsangst av mindre ting enn det jeg gikk igjennom sist :( jeg skulle komme på ny vurdering om 3 uker (hun sa om to uker, men fikk ikke time før om tre). Noe jeg ikke fatter vitsen med, da er jeg allerede 40 uker.

Lurer på om jeg vil ringe legen min i morra og spørre om henvisning til et annet sykehus. Jeg orker bare ikke tanken på at det ender opp med ks igjen. 

Fucoc skrev:
nei det gikk ikke så bra. den unge gynekologen mente min forrige fødsel hadde vært bortimot normal, og at jeg burde gå hjem og vente på fødsel. babyen ble estimert til å veie 3500, det samme som er internasjonal standard for et foster i uke 40... 

Snufs, ble egentlig ganske lei meg, siden jeg ser for meg nøyaktig det samme fødselsforløpet som forrige gang. Andre folk får fødselsangst av mindre ting enn det jeg gikk igjennom sist :( jeg skulle komme på ny vurdering om 3 uker (hun sa om to uker, men fikk ikke time før om tre). Noe jeg ikke fatter vitsen med, da er jeg allerede 40 uker.

Lurer på om jeg vil ringe legen min i morra og spørre om henvisning til et annet sykehus. Jeg orker bare ikke tanken på at det ender opp med ks igjen. 

Hadde kontaktet fastlegen som kjenner deg bedre og tatt opp andre muligheter. Lykke til :)

Var Tønsberg sykehus. har vært misfornøyd med dem omtrent hele veien, så har faktisk vurdert Skien flere ganger.

Jeg skal se om jeg får tak i legen allerede i morra, men det spørs siden hun bare jobber halv dag på fredager... 

Kjedelig når man føler man ikke blir tatt på alvor :-(

fikk du tak i legen din?
håper det ordner seg.
lykke til.

husk å oppdatere oss :)

Så ille at du føler deg dårlig behandlet!
Jeg hører til samme sykehus og har hatt en kjempeoppfølging hele svangerskapet.. Hadde haste-ks sist etter langsomt fødselsforløp, og har slitt med vonde tanker i etterkant. 
Synes det er rart de ikke har fulgt deg opp bedre.. du skulle også snakket med en av jordmødrene på Anemoneklinikken. Men dette er for sent nå.. kan du ikke gå via fastlegen da? Spør om han/hun kan henvise deg til poliklinikk eller noe slik at du kan få snakket om angsten din og kanskje også bestemme litt mer hva som skal skje ved fødsel..

Back
Topp