Vekstestimering og samtale med gyn!

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Heime fra vekstestimering og samtale med gyn. :-)
Omtrent det første han spurte om var om eg ønska KS eller vag.. Her har det ikkje ikkje vore snakk om KS i det heiletatt, så blei litt overraska, men sa eg ønska å føde vag denne gangen og. :-) Så la me ein plan om videre oppfølging og fødselsplan. 
Videre tok me UL kor alt var heilt normalt :-) Vesla var i dag ca. 2850gr (uke 37+1) og vil til termin ligge på 3,4-3,5. Så blir ingen 4kg baby med mindre eg går 3 veker over og det skjer jo ikkje siden max grensa er 12 dagar ;-) 
Og det er ei jente. Så no ligg me på 50/50 på kjønn :P fått høyre 2 gangar gut og 2 gangar jente no. Men han sa noke som : "Du får gi meg fyken dersom eg tek feil, men er ganske sikker på at detta er ei jente" :P
Så glad for at eg fekk denne samtalen og føle meg mykje roligare mtp fødselen :-)

Det høres ut som en grundig og fin kontroll/ samtale! =) 

Godt at samtalen gikk fint og at du føler deg rolig og trygg nå

Høres ut som du har fått en fin og god samtale. Kan jeg spørre om hva fødselsplanen går ut på? Jeg prøver å lage en plan over fødselen min, men vet ikke hva jeg skal planlegge. Har fått tips om pusteteknikk og noe tanketeknikk. Er i gang med å se på jordmødrene (NRK). Er ikke meningen å kuppe tråden din, men tenkte kanskje du fikk noen tips som jeg kan ha nytte avFøler du deg helt klar for fødsel? Hvem skal være med deg?

baby2 skrev:
Høres ut som du har fått en fin og god samtale. Kan jeg spørre om hva fødselsplanen går ut på? Jeg prøver å lage en plan over fødselen min, men vet ikke hva jeg skal planlegge. Har fått tips om pusteteknikk og noe tanketeknikk. Er i gang med å se på jordmødrene (NRK). Er ikke meningen å kuppe tråden din, men tenkte kanskje du fikk noen tips som jeg kan ha nytte avFøler du deg helt klar for fødsel? Hvem skal være med deg?

Går heilt fint veit du 
Eg sa berre ka eg ønska av evt smertelindring under fødsel, at eg ønska å ha ei JM tilstede ofte pga tryggheit og litt andre ting, så skal gynekologen lage ein fødeplan å sende til meg :-)
Blir lagt inn på sj.hushotellet rundt termin pga lang reiseveg og for at eg skal føle meg trygg.. 

Eg er nok ikkje heilt klar for fødsel enda.. Glad eg fortsatt har 3 veker igjen, og eg kan gjerne gå dei ut, det gjer meg ingenting
Skal ha med søstra mi og ei JM som kjem og går sånn som eg vil. Vil helst ha ho der ofte.. Men ting kan jo forandre seg. Er ikkje så lett å planlegge ein fødsel, for ein veit aldri korleis den blir...

*TryllTryll* skrev:

baby2 skrev:

Går heilt fint veit du 
Eg sa berre ka eg ønska av evt smertelindring under fødsel, at eg ønska å ha ei JM tilstede ofte pga tryggheit og litt andre ting, så skal gynekologen lage ein fødeplan å sende til meg :-)
Blir lagt inn på sj.hushotellet rundt termin pga lang reiseveg og for at eg skal føle meg trygg.. 

Eg er nok ikkje heilt klar for fødsel enda.. Glad eg fortsatt har 3 veker igjen, og eg kan gjerne gå dei ut, det gjer meg ingenting
Skal ha med søstra mi og ei JM som kjem og går sånn som eg vil. Vil helst ha ho der ofte.. Men ting kan jo forandre seg. Er ikkje så lett å planlegge ein fødsel, for ein veit aldri korleis den blir...

Så flott at du har fått vært så konkret og fortalt om dine bekymringer. Du har jo ønsket å få bo på pasienthotellet og det høres lurt ut. Å ha jordmor inne ofte er en ting jeg savnet sist fødsel. Husker jeg følte det meste var overlatt til meg og mannen! Godt at søsteren din kan være med deg, og jeg håper dere får en fin opplevelse begge to 

Når det gjelder smertelindring så klarer jeg ikke tenke på noe annet enn epidural! Sist hadde jeg lite effekt av det, men smertene er uutholdelige i mine tanker uten epidural Hvilken smertelindring ser du for deg? Hva har du prøvd tidligere?

baby2 skrev:

*TryllTryll* skrev:

baby2 skrev:

Går heilt fint veit du 

Så flott at du har fått vært så konkret og fortalt om dine bekymringer. Du har jo ønsket å få bo på pasienthotellet og det høres lurt ut. Å ha jordmor inne ofte er en ting jeg savnet sist fødsel. Husker jeg følte det meste var overlatt til meg og mannen! Godt at søsteren din kan være med deg, og jeg håper dere får en fin opplevelse begge to 

Når det gjelder smertelindring så klarer jeg ikke tenke på noe annet enn epidural! Sist hadde jeg lite effekt av det, men smertene er uutholdelige i mine tanker uten epidural Hvilken smertelindring ser du for deg? Hva har du prøvd tidligere?

Ja, syns JM var masse borte under dei to andre fødslene mine, men da hadde eg BF og mamma der så da var det ikkje så gale eigentleg.
Denne gangen blir eg jo aleine og eg veit jo ikkje korleis syste mi taklar ting under fødselen, så da er det greit å ha ei JM der i tillegg :)
Du kan jo evt høyre med JM om ho kan ver der når du føler for det, og evt gå ut om du føler det er greit for deg?

I begynnelsen tenke eg at eg evt prøve lystgass og akupunktur, muligens sitte i badekar, men om det skulle bli aktuelt at eg føler for morfin eller epidural ser eg ikkje noke feil med det. :)

I dei tidligare fødslane har eg prøvd lystgass, peditidin, morfin, akupunktur og eit varmt bad.

Ein lyt somsagt sjå an korleis ting blir under fødsel, så om du føler for epidural syns eg ikkje du skal kvie deg til å spørre om det, for nokon er ein fødsel verre enn for andre. 
Eg har meir angst for pressrier og pressingen enn for riene.. 

Men satsar for at det går bra med oss begge og at me får ein flott fødselsopplevelse 

Back
Topp