Vekstestimering+føden:)

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag har jeg vært på vekstestimering og hun ble estimert til 3000g dvs -9%. Jeg er 38+4 idag Det som er spennende er at før jeg skulle på sykehuset så skulle jeg levere jenta på 2 i bhg og så har jeg hatt sammentrekninger. Så etter vekstestimeringen ringte hun opp på føden så jeg kunne få komme opp og ta en ctg og den viste sammentrekninger, men var nokså uregelmessig og selvfølgelig ikke like ille når jeg var der. Ellers litt høyt bt og 1+ på protein så skulle komme ned i morgen med ny urin og ta bt. På vei hjem tok sammentrekningene seg litt opp igjen og har dem enda så håper det blir mer og mer så det kan skje noe. Dem trodde på føden at det var begynnende fødsel, men kunne jo ta en stund som dem sa så vi får se :)

ååååh jeg er så spent!!! Tenk om det skal bli min tur snart! :D

Håper det setter skikkelig i gang nå da og at det er din tur :D Lykke til utover dagen iallefall :) :)

Ja håper det tar seg opp, er så sykt spent hehe. Håper ikke hun bare lurer meg ;) Glemte også å si at jeg har vært veldig løs i magen idag og vært på do flere ganger så må vel være noe som skjer håper jeg :)

Håper det tar seg opp! Lykke til :)

Så spennende!! Jeg skal også inn igjen i morgen, hadde 2cm for to dager siden og ble strippet. Hun er vel estimert til 4200, så vil ikke gå noe særlig lenger :P Hadde også høyt blodtrykk, så er litt spent på hvilken vei dette tar :) Håper vi begge går i fødsel i dag! 10/10 er ikke en dum dato :)

lykke til!

Tusen takk for alle lykke ønskninger, håper så inderlig at dette virkelig er starten på noe :) Holder seg fortsatt ved det samme her og det har det stortsett gjort siden litt før kl 9 i dag morges :) 10/10 hadde vært en fin dato, men tror nok det vil drøye litt lenger.. men man vet jo aldri hva som vil skje da :P

Ooo, så spennende!! Håper det tar seg opp for deg! :)

Spennende! Skal også gladelig innrømme at jeg er grisemisunnelig dersom det er fødsel på gang :P

Spennende da :-)
Lykke til.
Ingen her som gruer seg til fødsel eller? Bare meg? :/

Så spennende.. Masse lykke til :)

Her har det ikke skjedd mer ann at dem har dabbet litt av, men tenkte jeg skulle prøve meg på sengevals i kveld og håpe dem tar seg opp igjen :P hehehe

Back
Topp