Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pju, godt og høreMi var -14 % i uke 33+4. Så absolutt ikke noe å bekymre seg over!
Hun var forresten 2077 gramMi var -14 % i uke 33+4. Så absolutt ikke noe å bekymre seg over!
Nei så lenge hun legger jevnlig på seg til fødsel så er jeg happy i mamma hjertet. Nei jormor sa ikke noe , hun sa at -2 % var så lite at det var som om det var 0 på en måte/ikke noe avvikIkke store babyen, men absolutt ikke noe å være bekymret over mi kom ut som et lite nurk på 48cm og 3010g. Gikk fort opp og litt over 50 percentilen og har holdt seg der
Ja er ikke mye avvik blir lett bekymra for lillegull i magen og om hun trives og legger på seg bare. Bra med liv i magen er det ialefall ,men STOORE bevegelser nå, ser at magen formes alle veier, hehe-2% er veldig lite avvik, så det går kjempefint Mi frøken har ligget på -12% en stund og da spurte jeg jordmor når de egentlig begynte å følge ekstra opp, og hun sa de gjorde det ved et avvik på 14%. Nå 38 uker gravid er avviket gått ned og ligger på ca -7%. Husk på at hun fremover nå vil legge på seg ganske mye, det er nå vekstspurten starter frem mot termin. Her har frøkna mi lagt på seg 4-500 gram for hver 14. dag. Og er estimert å veie ca 3200 gram ved termin, kanskje mer nå som avviket har sunket.
Lett å bli bekymra. Eneste grunnen til at jeg faktisk ikke ble det var fordi jeg visste at i min familie får vi små jenter da både jeg og mamma var små nyfødteJa er ikke mye avvik blir lett bekymra for lillegull i magen og om hun trives og legger på seg bare. Bra med liv i magen er det ialefall ,men STOORE bevegelser nå, ser at magen formes alle veier, hehe
Okei, ja ikke sant. Men hær i min familie så er det så store forskjeller at det var derfor jeg lurte litt på det. Satser på at hun kommer seg opp til terminLett å bli bekymra. Eneste grunnen til at jeg faktisk ikke ble det var fordi jeg visste at i min familie får vi små jenter da både jeg og mamma var små nyfødte
Veldig godt sunnhetstegn, detJa er ikke mye avvik blir lett bekymra for lillegull i magen og om hun trives og legger på seg bare. Bra med liv i magen er det ialefall ,men STOORE bevegelser nå, ser at magen formes alle veier, hehe
Det gjør hun nok! jm sjekker om SF avflater. Og gjør det evt det så ordner de det også med vekstkontroller. Så du trenger ikke være engsteligOkei, ja ikke sant. Men hær i min familie så er det så store forskjeller at det var derfor jeg lurte litt på det. Satser på at hun kommer seg opp til termin
Tusen takk for svar , damer! puster litt lettere nå,hehe. Selv om jeg innerst inne vet at det er ganske forskjellig.
Du kan fint puste litt lettere. Det er ytterst få som ikke har avvik den ene eller andre veien. Husk at det er så og si ingen som er akkurat på gjennomsnittet. Det er også feilmarginer på målinger. Derfor snakker man om avvik på +/- 10% som avvik innenfor normalområdetTusen takk for svar , damer! puster litt lettere nå,hehe. Selv om jeg innerst inne vet at det er ganske forskjellig.