• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

vekst sjekk!

mammabella

storesøster og lillebror :-)
I går va vi på vekst sjekk... lille i magen voks kjempefint å termin ble setta til 18sept! Va så langt mellom menstermin og ul termin att vi måttd inn igjen for en ekstra sjekk...

Legen prøvde se etter kjønn denne gangdn åsså... men lille ville ikkje vise sæ fram ;-) planta beina godt i kryss å blei ligganes sånn ;-) så vi vente en overraskelse denne gangdn åsså ;-):-D

Storesøster gjorde akkurat det samme da vi va på ul m ho ;-) hihi... søskenlik allerede? :-)

I går va vi på vekst sjekk... lille i magen voks kjempefint å termin ble setta til 18sept! Va så langt mellom menstermin og ul termin att vi måttd inn igjen for en ekstra sjekk...

Legen prøvde se etter kjønn denne gangdn åsså... men lille ville ikkje vise sæ fram ;-) planta beina godt i kryss å blei ligganes sånn ;-) så vi vente en overraskelse denne gangdn åsså ;-):-D

Storesøster gjorde akkurat det samme da vi va på ul m ho ;-) hihi... søskenlik allerede? :)

Hvor langt var de ifra? Jeg ble og flytta frem til 18 september :)

Hvor langt var de ifra? Jeg ble og flytta frem til 18 september :)

Morsomt da
;-) fra 7.sept til 18sept. 11daga.. fikk beskjed att regeln va 10daga.. va det over ble man tatt inn en ekstra gang..

Åå det visste ikke jeg :) Var bare 6 dager frem her.
Viste heller ikkje d. Jordmor sa ingenting om den regelen... va legen no i går som sa d va sånn.. va rett å slett bare for dobbelsjekke att baby vokser å om den termin ul sa stemme!
Her fulgte baby kurven sin perfekt :)

Viste heller ikkje d. Jordmor sa ingenting om den regelen... va legen no i går som sa d va sånn.. va rett å slett bare for dobbelsjekke att baby vokser å om den termin ul sa stemme!
Her fulgte baby kurven sin perfekt :)

Godt det da :) Sku gjerne hatt en ekstra UL :p blir så nervøs for å gå laangt over, dersom første termin egentlig er rett.. Siden jeg alltid går over.. 8 dager med tredje :(

Ja man ønske jo ikkje gå over! Æ e no fortsatt litt usikker på om den stemme, men e jo den som følges! Da va æ bare tre uke på vei når vi fant det ut... så synes jo d va skrekkelig tidlig men ;-)

Her kom frøkna på ul termindato sist :-) menstermin va tre daga etterpå...

Back
Topp