Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel bare om de mistenker at babyen ikke vokser som den skal. Jeg var på vekstkontroll i uke 28 og skal på nytt i uke 34/35
Han har ligget midt på gjennomsnittet hele tiden, bortsett fra at han er lang i beina akkurat som pappaen og storesøster. Så nå i uke 32 er han ca 2kg(var på ekstra kontroll denne uken og målte)Hei. Når du var på vekstkontroll i uke 28, hvordan ble målene til ungen ?
Det ville jeg tatt med en stor klype salt! De bommer ofte en del på vekstestimeringene og når det er gjort såpass tidlig, så vet man jo ikke hvordan akkurat denne babyen kommer til å utvikle seg!Var på ultralyd nå i uke 27
Å fikk da vite at lille ville være rundt 3.4-3.5 kg ved termin![]()
Var på ultralyd nå i uke 27
Å fikk da vite at lille ville være rundt 3.4-3.5 kg ved termin![]()
Enig! Den siste tiden bruker de mest på å legge på seg, og strekker seg ikke så mye i lengden. Så at de har målt så tidlig, og sagt hva de tror babyen vil være til termin er egentlig litt rartDet ville jeg tatt med en stor klype salt! De bommer ofte en del på vekstestimeringene og når det er gjort såpass tidlig, så vet man jo ikke hvordan akkurat denne babyen kommer til å utvikle seg!men kan jo hende de treffer!
![]()