Vekslende symptomer

Litago19

Flørter med forumet
Septemberbarna 2019
Er det andre som opplever at symptomene varierer i styrke fra dag til dag? Jeg kan ha superømme pupper når jeg legger meg om kvelden og våkne med helt smertefrie pupper dagen etter. Det samme med mensmurringene.. kan ha masse den ene dagen og nesten ikke noe den andre.:bored: Har en MA bak meg og er nok litt ekstra engestelig etter dette.. Men har ingen barn fra før, så har ikke så mye erfaring med dette å være gravid:nailbiting::rolleyes:
 
Varierer veldig her også i løpet av dagen. Regner med det er normalt..
Så leit at du har opplevd MA, var du kommen langt?
 
Varierer veldig her også i løpet av dagen. Regner med det er normalt..
Så leit at du har opplevd MA, var du kommen langt?
Oki, da er jeg ikke alene:rolleyes: Var til kontroll da jeg var 9+3, fosteret ble målt at det hadde sluttet å utvikle seg ved 8+5.. Håper at spiren borrer seg fast denne gang:Heartred
 
Har det helt likt ;-) Krysser fingrene for deg denne gang ☺️
 
Har det også helt likt. Noen dager flere symptomer og andre ingen.
Det går nok bra skal du se! :happy::Heartred
 
Er også bekymret eneste symptomet mitt er murringer, ømhet og trykkfølelse i underlivet og følelse av at det er fullt.
Nå har det roet seg så veldig at jeg kjenner bare at det er noe der nede på en måte.

Det har skjedd før ved tidligere svangerskap og det har vist seg at alt var bra. Prøver å tenke på det
 
Er også bekymret eneste symptomet mitt er murringer, ømhet og trykkfølelse i underlivet og følelse av at det er fullt.
Nå har det roet seg så veldig at jeg kjenner bare at det er noe der nede på en måte.

Det har skjedd før ved tidligere svangerskap og det har vist seg at alt var bra. Prøver å tenke på det
Akkurat sånn opplever jeg det også!
 
Akkurat sånn opplever jeg det også!
Å så bra! Alle har liksom ethundreogørten symptomer samtidig!

Har du vært gravid såpass lenge nå at du har opplevd at det har kommet og gått?

Hva er det lengste symptomet har vært borte før det har kommet tilbake igjen?

Jeg er 4+2
 
Jeg fikk positiv test i går, så jeg har ikke tenkt så mye over det. Men presset og murringa i underlivet/magen kommer og går ja.
 
I dag har jeg ikke hatt murringen nesten i det hele tatt, i går var det samme nesten.. da tenkte jeg at noe var galt også skulle jeg på jobb på kvelden og endte opp med murringer hele kveld:wtf:
Litt irriterende å tenke negativt med engang.. da jeg fortsatt er stuptrøtt og har ømme pupper. Jeg brakk meg av maten i dag og:dead:
 
I dag har jeg ikke hatt murringen nesten i det hele tatt, i går var det samme nesten.. da tenkte jeg at noe var galt også skulle jeg på jobb på kvelden og endte opp med murringer hele kveld:wtf:
Litt irriterende å tenke negativt med engang.. da jeg fortsatt er stuptrøtt og har ømme pupper. Jeg brakk meg av maten i dag og:dead:
Det er så skummelt når det skjer! La meg i går uten murringer og sto opp ekstra tidlig i dag pga angst pga fortsatt ikke murringer. Så kl 10 kom det
 
4+6 i dag. Siste dag i morgen før det ikke telles som kjemisk lenger.

Så på morgenen at puppene er litt mer spretne. Går på progesterontilskudd/Lutinus der bivirkning kan være nettopp det. De to første gangene jeg prøvde Lutinus så fikk jeg den bivirkningen. De to siste gangene nå har jeg ikke fått den bivirkningen. Vet ikke engang om kroppen min produserer eget progesteron pga Corpus Luteum slutter å produsere for tidlig. Vet ikke om den var helt borte før jeg ble gravid. Så da er hvertfall hovne pupper ikke et must! Forsvinner hovne pupper så er det ikke bevis på lave progesteronverdier hvertfall!

Var litt uvel på morgenen. Håper det holder seg unna.

Murringer som kommer og går.

Angst for å miste
 
Jeg har det også på samme måte. Føler nesten at symptomene var sterkere før IKM enn i uke 4. Mens uke 5 har vært veldig opp og ned. Merker at symptomene virker stigende nå da.
 
Back
Topp