Veks barna dine opp med kjæledyr?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Vi har 2 hunder, så er vi mye i stallen og rir på hest:D Jeg fikk ikke ha dyr da jeg var liten, så er veldig viktig for meg at barna mine får det:happy:
 
Foreløpig kun hybelkaniner :p Men det står sauer på beite rett utenfor huset om sommeren så blir nesten som husdyr :)
 
Jupp, en store snill labrador på 40 kg, som den lille kommandere rundt: "sitt,ligg,søk,stopp" Hahah! Men nabokatten er hu livredd!
 
Nei, dessverre. Katten vår forsvant i februar. :(
Vi kunne jo alltids skaffet en ny, men føler vi har nok med to barn. Kanskje når de blir eldre. :)
 
1 hund og 2 katter :) dei er såååååå kjekke syns lillegutt. Dei er ikke like begeistret for han :p heve
 
Nei ikke foreløpig. Jeg er allergisk, så vi vurderer å skaffe oss skildpadde. Men venter til vi flytter, fordi de krever ganske stabile forhold :) Eller så elsker jeg slanger og firfisler, og skulle virkelig ønske det var lovlig :)
 
Nei ikke foreløpig. Jeg er allergisk, så vi vurderer å skaffe oss skildpadde. Men venter til vi flytter, fordi de krever ganske stabile forhold :) Eller så elsker jeg slanger og firfisler, og skulle virkelig ønske det var lovlig :)

Du kan søke om å få skilpadde om du har allergi mener jeg!:) Jeg er også allergisk, men har to allergivennlige hunder som jeg tåler:happy:
 
Du kan søke om å få skilpadde om du har allergi mener jeg!:) Jeg er også allergisk, men har to allergivennlige hunder som jeg tåler:happy:

Ja, jeg vet :) Men de krever stabilitet og liker ikke så godt å flyttes, så jeg venter til vi flytter herfra. Er vel et par år til, så får vi se da :)
 
jepp, 2hunder.. han og valpen elsker hverandre og mini ler seg nesten skakk ihjel av han når han leker og tuller :p
 
Back
Topp