Vekking

kjersti72

Elsker forumet
Skal jeg vekke sjefen for å få i henne litt drikke, har nesten ikke spist eller drukket i hele dag .......

uff, skjønner hva du tenker. tror det er lurt ja! Gjør det, veske er jo kjempe viktig!!! huff.. stakkars snuppa di![X(]

Føler meg som en overhysterisk førstegangsfødende her, men hur har bare aldri sovet så mye som i dag !!!!! Har vært våken kanskje 3 -4 timer siden kl 10 i formiddag..... Men kanskje hun bare skal få sove syka av seg, sikkert det mest fornuftige.....

Hva skal jeg gi henne da, melk det beste eller ?

Takk, skal IKKE vekke henne jeg da. Menhar noe cola uten kullsyre stående så hiver det på en flaske og ha klar. Satser på at i morgen har hun sovet av seg det meste og er tilbake til sitt gamle gode jeg :)

JEg tror også jeg ville ha vekket henne. Går sikkert raskere å bli frisk også viss man får påfyll av væske/næring! Men nå er jeg ingen ekspert. Regner uansett med at hun har vært våken nå! Får håpe hun blir frisk snart.

HUn våknet kl 0130 og fikk all den drikken hun vil ha, men tro det eller ei hun sovnet igjen og sov til 6, fikk drikke og sov til 0830. Nå skal vi i dusjen, og så får jeg satse på at hun er bedre i dag. Skjønner virkelig ikke hva som feilte ssjefen i går men men.

21 t på et døgn faktisk, det har bare aldri i historien skjedd før med henne.....

Må nok innrømme at jeg var ganske småbekymret ja. Gikk inn til henne ofte og skulle ha en lyd før jeg gikk ut igjen. Men i dag ser hun frisk ut [:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp