Vekket av nattekvalme?

Athea87

Flørter med forumet
Noen som sliter med søvnen pga. kvalme som melder seg nattestid, i tillegg til visse deler av mirgen/dag?

Eg låg våken ei god stund i går natt, før eg innsåg at eg måtte stå opp og ete for å klare å sovne igjen:dead: Så fryktelig sulten! Ikkje våkna av kvalme på natta enda, men når eg står opp om morgenen eller når eg er trøtt om kvelden kan den kaste seg over meg:hungover: Kor langt på veg er du i dag?

Eg låg våken ei god stund i går natt, før eg innsåg at eg måtte stå opp og ete for å klare å sovne igjen:dead: Så fryktelig sulten! Ikkje våkna av kvalme på natta enda, men når eg står opp om morgenen eller når eg er trøtt om kvelden kan den kaste seg over meg:hungover: Kor langt på veg er du i dag?

uff da! Forhåpentligvis varer det i bare noen få uker til. Er 6+1! Tidlig Er så redd innimellom, for å miste!

Noen som sliter med søvnen pga. kvalme som melder seg nattestid, i tillegg til visse deler av mirgen/dag?

Må ofte opp igjen etter eg har lagt meg for å ete, kjenner kvalmen snike seg innpå om ikkje...begynt å bli kvalm på morgenen også...5+4 i dag...må ha lett tilgjengelig snaks ila dagen...ellers blir eg fort kvalm før eg har planer om neste måltid...

uff da! Forhåpentligvis varer det i bare noen få uker til. Er 6+1! Tidlig Er så redd innimellom, for å miste!
Kjenner veldig på det samme:( Eg er berre 4+3, har mista i SA to ganger i år, så forbereder meg på at det kan skje igjen, men håååper også at det skal gå bra:Heartred Vanskelig desse vekene, når det eineste ein kan gjere er å vente:sorry: Skal du på tidlig UL?

Våkner ikke av kvalmen men er inne å ammer mini 6-12 ganger hver natt, og kommer kvalmen nesten hver gang jeg våkner:yuck:

Ja... utrolig slitsomt.. håper kvalmen gir seg snart, 9 uker nå, men med uflaksa mi varer den sikkert hele veien, hehehe

Back
Topp