Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg låg våken ei god stund i går natt, før eg innsåg at eg måtte stå opp og ete for å klare å sovne igjen Så fryktelig sulten! Ikkje våkna av kvalme på natta enda, men når eg står opp om morgenen eller når eg er trøtt om kvelden kan den kaste seg over meg Kor langt på veg er du i dag?
Noen som sliter med søvnen pga. kvalme som melder seg nattestid, i tillegg til visse deler av mirgen/dag?
Kjenner veldig på det samme Eg er berre 4+3, har mista i SA to ganger i år, så forbereder meg på at det kan skje igjen, men håååper også at det skal gå bra Vanskelig desse vekene, når det eineste ein kan gjere er å vente Skal du på tidlig UL?uff da! Forhåpentligvis varer det i bare noen få uker til. Er 6+1! Tidlig Er så redd innimellom, for å miste!
Våkner ikke av kvalmen men er inne å ammer mini 6-12 ganger hver natt, og kommer kvalmen nesten hver gang jeg våknerNoen som sliter med søvnen pga. kvalme som melder seg nattestid, i tillegg til visse deler av mirgen/dag?