Vekkerklokke?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Når du eller mannen skal opp på morgenen, har dere på vekkerklokke? Vekker den babyen (for dere som er på samme rom)?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bruker vekkerklokke når mannen reiser på jobb. Men den vekker ikke noen av ungene her værtfall. :)

Bruker vekkerklokke, men vekker ikke noen av ungene. Felix våkna ikke av den da han sov på vårt rom. Vi har alle rommene i samme etasje, vegg i vegg -på rekke og rad. Det er mer sannsynlig at min "bråkete" samboer vekker ungene enn at alarmklokka gjør det! :p

• Liker
Reactions: EJ
Samboer bruker vekkerklokke siden han skal på jobb. Mini våkner slltid rundt den tiden uansett. Men vekker aldri.

Han har vekkerklokke, to til og med, og den ene har vibrasjon i tillegg. Hun sover ikke på samme rom, men kan forsatt høre den godt, for jeg kan høre den når jeg ammer henne.
Hun våkner ikke, dèt har bare skjedd en gang tror jeg.
Blir nok en vanesak. Er mange ganger jeg ikke våkner ar den heller, merker ikke at han står opp og går på jobb en gang.

Vi har vekkerklokke, jeg bruker telefonen. Den står stilt på 2 hakk, og vekker aldri babyen. Jeg står opp nokså raskt og skrur den av. Hadde blitt mektig irritert om den vekket lillesøster hver gang. Hun sover i min seg ved siden av meg. Jeg spretter opp, dusjer, gjør klar storesøster også står lillesøster opp rett før vi skal ut å levere i bhg.

Her blir heller aldri baby vekket av vekkeklokke. Som regel er babyen vekkeklokken:-P

Vi har vekkerklokke, jeg bruker telefonen. Den står stilt på 2 hakk, og vekker aldri babyen. Jeg står opp nokså raskt og skrur den av. Hadde blitt mektig irritert om den vekket lillesøster hver gang. Hun sover i min seg ved siden av meg. Jeg spretter opp, dusjer, gjør klar storesøster også står lillesøster opp rett før vi skal ut å levere i bhg.
Sambo kan slumre i en halvtime, gjør meg litt sprø noen ganger!

Bruker vekkerklokke, varierer litt om baby våkner eller ikke. Men det gjør ikke så mye. En av oss skal jo opp når klokka ringer uansett og kan ta med seg baby

Sambo kan slumre i en halvtime, gjør meg litt sprø noen ganger!
Da hadde min mann ikke fått lov å sove på rommet. ;) :p Da får man heller legge seg en halvtime tidligere.

Ja, mannen har på vekking på mobilen, enten vekkes han av den eller av storebror om han våkner før. Lillebror sover på annet rom så våkner ikke av klokka. Men han kan våkne av at storebror og mannen gjør seg i stand og reiser. Avhenger litt av hvor samarbeidsvillig storebror er;)

Jeg har jo vekkerklokka på 5:30, da vekker jeg baby for å amme, eller legger henne bare til brystet i halvsøvne er vel mer riktig å si. Om jeg har fri og ingen planer er det ingen klokke på. Baby våkner ganske tidlig uansett. ;)

Back
Topp